Gå til innhold

Hvorfor er du hjemme i kveld?


Gjest Lin Helen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er nok usosial for jeg liker ikke å gå ut. (hvis det er sånn "ut på byen" du mener ?)

Trives beste hjemme jeg :-)

Skal lage noe godt å spise i kveld ,jentungen har liggebsøk i kveld ,så her er det et støynivå uten like.... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder meg oftest hjemme på lørdagskvelden, er sliten etter uka og det er deilig å slappe av hjemme i fred og ro. Går heller ut på søndagen, tur med venner og så kino eller besøk om kvelden. Hender jo jeg gjør det og om lørdagen, men jeg er like gjerne alene. Da ser jeg gjerne på TV, spiser god mat eller slapper av med en god bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok usosial for jeg liker ikke å gå ut. (hvis det er sånn "ut på byen" du mener ?)

Trives beste hjemme jeg :-)

Skal lage noe godt å spise i kveld ,jentungen har liggebsøk i kveld ,så her er det et støynivå uten like.... *sukk*

Jeg er hjemme hos foreldrene mine til jeg er ferdig å surfe på nettet, og til godtekoppene til ungene er tomme. Jeg er hjemme fordi jeg ikke har noen mulighet til å dra ut, for jeg har ingen barnevakt.

Hva jeg gjør på kveldstid? Skriver metersvis med mail eller brev, vasker tøy, rydder og gjør klar mat og klær til ungene til dagen etter. Da er det meste av kvelden gått...

Når jeg har muligheten, er jeg ingen festbrems heller, for å si det sånn. Men jeg liker ikke diskotek, da er det bedre å gå ut på bar eller pub :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger går det flere år før jeg går ut og enkelte år hender det at jeg går ut en 2-3 ganger.

Hjemme koser jeg meg med mann og barn :)

Da jeg var yngere, gikk jeg ofte ut. Fikk vel rast fra meg den gang :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok usosial for jeg liker ikke å gå ut. (hvis det er sånn "ut på byen" du mener ?)

Trives beste hjemme jeg :-)

Skal lage noe godt å spise i kveld ,jentungen har liggebsøk i kveld ,så her er det et støynivå uten like.... *sukk*

Er akkurat lik. Liker best å være hjemme og slappe av for meg selv med god mat og gode tv-programmer;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er på jobb.

Er ute i helgene mellom 4-8 ganger i mnd.

Når jeg er hjemme? Alt som er normalt. Leser litt, slapper av, sover, filmer, nettet, spiser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du mener diskotek/nattklubb (eller hva man kaller det for tia) så har jeg vel ikke aktivt gått ut i helgene siden tidlig på nittitallet....

Det var mye private fester i studietia, så var det mye kollektiv og nære venner som tok tid, nå er det for det meste famlie, og nære venner en gang i mellom.

Livet er i bevegelse.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hjemme i kveld litt imot min egen vilje egentlig.

Er veldig glad i en fest ,og være sammen med venner .Liker også å gå på byen som ofte som mulig.

Dette begrenser seg av naturlige årsaker,når en har fått barn.

Prøver likevel å få til å gå ut minst en gng. i mnd.,hvis det lar seg gjøre.

Problemet i kveld er at jeg har ingen å gå ut sammen med,sukk...kan jo ikke troppe opp på byen alene som kvinne.

En av fordelene med å bli hjemme,er at dagen derpå er reddet,og at jeg da får mer ut av søndagen sammen med barna.

Er altså hjemme i kveld,med noen få gode glass rødvin,og god mat.

Har likevel å se frem til om ca .to uker,en planlagt helaften på byen.

Er en rastløs type,og trenger å ha litt liv rundt meg.

Kommer nok aldri tilå bli for gammel til å ta meg en utekveld på byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Prøver å være ute minst en dag hver helg, vanligvis lørdag. På fredag er jeg så sliten at det for det meste blir filmkveld og middag med venner..det har faktisk nesten blitt en vane for meg på fredager:) Men en utrolig koselig vane vel og merke!

Men igår var jeg ute, og idag skal jeg også ut-deilig! Så nå sitter jeg her ganske så "stasha", og venter på å bli hentet:)

Ha en flott kveld alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er hjemme fordi jeg prøver å finne ut hvorfor det er så mange hjelpesløse kvinns på foreldreforumet.

Det er da bra de holder seg der... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig ikke hjemme i kveld, eller rettere sagt - jeg er på vei ut....akkurat nå koser jeg meg med en iskald Smirnoff Ice.

Hverdagen går med til barn, jobb, venner, husarbeid og andre trivialiteter. Ut på byen/fest med venner/konserter/kino ol skjer vel 3-4 ganger i måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig ikke hjemme i kveld, eller rettere sagt - jeg er på vei ut....akkurat nå koser jeg meg med en iskald Smirnoff Ice.

Hverdagen går med til barn, jobb, venner, husarbeid og andre trivialiteter. Ut på byen/fest med venner/konserter/kino ol skjer vel 3-4 ganger i måneden.

På vei ut. Smirnoff Ice. *misunnelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går sjelden ut på byen, går heller på kino eller er sammen med venner.

I kveld er jeg alene hjemme fordi jeg har masse jeg må lese, skulle bare sjekke "svar til meg".. og så har det utartet seg litt, for jeg måtte trykke på "100 nyeste" også, gitt.

Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjæresten bor langt fra hverandre, så i helgene er vi mest mulig sammen, bare vi to! Så er vi heller ute/sammen med venner når vi ikke er sammen (les: midt i uka). Vi er jo sammen med venner i helgene også da, men det er ofte felles venner. Men altså, helst hjemme :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...