Blue Skies Skrevet 18. oktober 2000 Del Skrevet 18. oktober 2000 Hei Jeg hadde en utskrapning for ca. en månde siden og fikk en liten brun (virker som gammelt blod) blødning i dag. Den minner om en menstrasjon, men er veldig mye lettere, blødde litt i to timer og så stoppet det helt opp. Jeg blødde kun noen dager etter utskrapningen. Vil menstrasjonen endre form etter en utskrapning, eller kan det være en graviditet med en mellomblødning? Går det ann? Jeg hadde sex under eggløsningen for to uker siden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsa Prebensen, Jordmor Skrevet 18. oktober 2000 Del Skrevet 18. oktober 2000 Mensen ändrar sig inte efter en utskrapning. Om du inte får mensen inom några dagar, är sjansen stor att du är gravid igen. En mindre mensliknande blödning, i början av en graviditet är vanligt.Ta en graviditetstest om inte mensen har kommit inom 3 dagar. Lycka till! Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen jordmor Åsa Prebensen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.