Gå til innhold

dop....


Gjest tenåring

Anbefalte innlegg

Gjest tenåring

jeg har nettopp startet på ungdomskolen, og har fått noen nye venner. De eldste er gutter på 20.

Jeg var ganske flink på skolen første uka, og lærerne gav sa at jeg hadde utmerket meg som en av de ivrigste elevene.

sist helg dro jeg ut på by'n med noen venner, skulle egntlig vært hjemme 22:00, men ble der til rundt 02:00, da en av gutta i gjengen kjørte meg hjem.

Den kvelden ble jeg 100% drita, tok hasj, og div andre ting...det samme skjedde denne helgen også. folka har ikke merka noe, og jeg har dårlig samvittighet.

Røyker og drikker som bare faen hver helg, blir kjørt hjem midt på natta av en av de i gjengen. Det er jeg (13), "therese" (13), "elise" (13) pluss noen jenter på 15 og gutter mellom 16 og 20....

Har på en måte skjørt av veien... hvis du skjønner hva jeg mener...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest carlina

Håper du kan la dette bli en erfaring ikke en vane!!

de fleste av oss har vel prøvd det samme som deg,men kommet til fornuft!

noe sier meg at du kommer til å gjøre det samme,siden du kjenner anger!

Ikke noe liv å ende opp som narkoman eller død!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra at du ser at det du gjør ikke leder til noe godt, og selv om de "fleste" av oss kanskje har eksprimentert med dop i vår ungdom og likvel ikke blitt narkomane, så er 13 år sabla ungt, og jeg tror rett og slett du er for ung til å forstå konsekvensene av det du gjør, samt til å uforske disse skumle rusmidlene.

Slutt med en gang, og la det være med det det har vært: altså noe du har prøvd.

Jeg var over 20 første gang jeg prøvde noe sånt, men jeg visste at det var forsøk, nyskjerrighet, osv, og jeg VISSTE at det ble med noen få ganger.

Jeg tror ikke du i en alder av 13 har den samme bevisstheten i forhold til hva du gjør, som jeg hadde når jeg var tidlig i 20-årene, og du leker virkelig med ilden.

Så slutt før dette blir en vane og du ender opp på "plata" utenfor OsloS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra at du ser at det du gjør ikke leder til noe godt, og selv om de "fleste" av oss kanskje har eksprimentert med dop i vår ungdom og likvel ikke blitt narkomane, så er 13 år sabla ungt, og jeg tror rett og slett du er for ung til å forstå konsekvensene av det du gjør, samt til å uforske disse skumle rusmidlene.

Slutt med en gang, og la det være med det det har vært: altså noe du har prøvd.

Jeg var over 20 første gang jeg prøvde noe sånt, men jeg visste at det var forsøk, nyskjerrighet, osv, og jeg VISSTE at det ble med noen få ganger.

Jeg tror ikke du i en alder av 13 har den samme bevisstheten i forhold til hva du gjør, som jeg hadde når jeg var tidlig i 20-årene, og du leker virkelig med ilden.

Så slutt før dette blir en vane og du ender opp på "plata" utenfor OsloS.

Les innlegg over, "Drager".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så langt... orket ikke...:)

Si hvorfor jeg skal lese det?

Samme jenta som har skrevet det, er det ikke?

Jeg klarer ikke å skjønne om hun allerede er på Plata, eller om hun skriver om en mulig fremtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme jenta som har skrevet det, er det ikke?

Jeg klarer ikke å skjønne om hun allerede er på Plata, eller om hun skriver om en mulig fremtid.

Ja, jeg så det var samme jenta... får se om jeg kan få lest det etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...