Gå til innhold

Jihaaaa.....


MsSophie

Anbefalte innlegg

.....hva man møter på byen!

En 3-4 nordmenn som vil ha seg med meg,så en 2-3 nordkvinner som vil det samme. Så en Kosovo-Albaner som vil ha jakka mi fordi han fryser så jævlig, så en Kosovo-Albaner som vil ha sykkelen min så han kan få kjørt hjem kammeraten som klager så på at han fryser så jævelig. Så en politi så påpeker at "fyllesykling" er like ulovelig som fyllekjøring, så hvis jeg ikke stiger av sykkelen så må jeg blåse, og toppen av alt, ei kvasi-kulturell fjortis i krise som påstår at Mulholland Drive var bare den BESTE filmen hun hadde sett i hele sitt liv, selv om hun i samme åndedrag også inrømmet at hun ikke skjønte en dritt, men likevel så var den bare SÅÅÅÅÅÅÅ bra.

Kyss meg i ræva sier nå jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og hva skal man konkludere disse nattens erfaringene med?

Jo: Norske mannfolk er ute etter fitte.

Norske kvinnfolk er tydligvis også ute etter fitte.

(Med disse to punktene sett under ett kan vi konkludere med at du kunne fått en fortreffelig natt!).

Kosovo Albanere eier ikke skam i livet, og tror de kan snylte til seg både jakke og sykkel.

Tenåringsjenta hadde bra filmsmak, og man skal ikke forstå stort av den filmen!

Ja, jeg kjeder meg på jobb, og ja; når Sør våkner så henger han meg pga mine konkluderinger når det kommer til kosovo albanere!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva skal man konkludere disse nattens erfaringene med?

Jo: Norske mannfolk er ute etter fitte.

Norske kvinnfolk er tydligvis også ute etter fitte.

(Med disse to punktene sett under ett kan vi konkludere med at du kunne fått en fortreffelig natt!).

Kosovo Albanere eier ikke skam i livet, og tror de kan snylte til seg både jakke og sykkel.

Tenåringsjenta hadde bra filmsmak, og man skal ikke forstå stort av den filmen!

Ja, jeg kjeder meg på jobb, og ja; når Sør våkner så henger han meg pga mine konkluderinger når det kommer til kosovo albanere!

:)

´.....jeg får hverken vått eller tørt, rett og slett fordi jeg selvfølgelig,selv på det stadiet jeg befinner meg, eier en viss anelse av integritet....og dessuten ikke fant noen av de nevnte indivdier tagbare!

Kosovo-albanere er reale, de leverer sitt budskap rett fra levra....de fryser, de vil hjem - di vil ha jakke og sykkel!

As simple as that!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

´.....jeg får hverken vått eller tørt, rett og slett fordi jeg selvfølgelig,selv på det stadiet jeg befinner meg, eier en viss anelse av integritet....og dessuten ikke fant noen av de nevnte indivdier tagbare!

Kosovo-albanere er reale, de leverer sitt budskap rett fra levra....de fryser, de vil hjem - di vil ha jakke og sykkel!

As simple as that!

Jeg synes det er bra gjort å ha integritet, og før eller siden fører det deg til det helt store.

Kjappe tilfredstillelser etter en bytur gjør stort sett aldri det.

Det at de ikke var tagbare gjør selvsagt valget om å gå alene hjem, langt enklere, men selv om de er tagbare er det svært hyggelig å våkne opp en søndagmorgen med integriteten i behold. Søndagen blir også langt hyggeligere i ditt tilfelle enn hva den kunne ha blitt etter noen minutters kjapp tilfredstillelse, og påfølgende anger.

Ja, diss albanerne stikker i det minste ikke noe under en stol, og er ærlige i kampen om å komme seg fort hjem uten å dra på seg en forkjølelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva skal man konkludere disse nattens erfaringene med?

Jo: Norske mannfolk er ute etter fitte.

Norske kvinnfolk er tydligvis også ute etter fitte.

(Med disse to punktene sett under ett kan vi konkludere med at du kunne fått en fortreffelig natt!).

Kosovo Albanere eier ikke skam i livet, og tror de kan snylte til seg både jakke og sykkel.

Tenåringsjenta hadde bra filmsmak, og man skal ikke forstå stort av den filmen!

Ja, jeg kjeder meg på jobb, og ja; når Sør våkner så henger han meg pga mine konkluderinger når det kommer til kosovo albanere!

:)

Ja, du må passe deg for han Sør, han slår deg hardt tilbake.

En gang skal jeg snakke om sotrør og nærnegre til ham.

MsSophie, jeg tror ikke den jenta du snakka med var så veldig fjortis, er du sikker på det?

Det er jo en av verdens 30 beste filmer! Hvorfor sa hun forresten det til deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da fremgang å spore....Sist klaget du over at ikke engang fulle menn i drosjekø forsøkte å sjekke deg opp.

Du skal se at snart har du en mann i boks :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si meg, hvor i faen er det du går ut hen?? Den uteplassen kunne jeg tenkt meg å gå på!

Bor ikke vi i sånn noenlunde samme by?!

Sist jeg var ute nemlig, var alt jeg så en masse folk som vela rundt uten mål og mening, og ingen sa noe som helst forståelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg, hvor i faen er det du går ut hen?? Den uteplassen kunne jeg tenkt meg å gå på!

Bor ikke vi i sånn noenlunde samme by?!

Sist jeg var ute nemlig, var alt jeg så en masse folk som vela rundt uten mål og mening, og ingen sa noe som helst forståelig!

Nyco, det skjer definitivt ikke mere i byen min enn i byen din. I går var jeg på rocke-pub på RiP det meste av kvelden samt en liten svai innom et par tre puber til sånn rett før stengetid.

Jeg er så fed-up av utelivet på stedet at neste gang spyr jeg UTEN å være full;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da fremgang å spore....Sist klaget du over at ikke engang fulle menn i drosjekø forsøkte å sjekke deg opp.

Du skal se at snart har du en mann i boks :-)

Det med drosjekøen var vel mest sagt for kødd, spesielt siden jeg bor 5 minutters gange fra sentrum, og sjeldent befinner meg i en slik kø;-)

Kvinner og menn som desperat prøver å sjekke seg noe rett etter stengetid er bare patetisk, så singel-tilværelsen vedvarer nok en god stund enda, og det kan igrunn være like greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du må passe deg for han Sør, han slår deg hardt tilbake.

En gang skal jeg snakke om sotrør og nærnegre til ham.

MsSophie, jeg tror ikke den jenta du snakka med var så veldig fjortis, er du sikker på det?

Det er jo en av verdens 30 beste filmer! Hvorfor sa hun forresten det til deg?

Hun sa det vel i sammenheng med at vi satt og pratet om hva vi hadde sett på kino i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyco, det skjer definitivt ikke mere i byen min enn i byen din. I går var jeg på rocke-pub på RiP det meste av kvelden samt en liten svai innom et par tre puber til sånn rett før stengetid.

Jeg er så fed-up av utelivet på stedet at neste gang spyr jeg UTEN å være full;-)

Bli med meg på jentefest den 20 September.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det med drosjekøen var vel mest sagt for kødd, spesielt siden jeg bor 5 minutters gange fra sentrum, og sjeldent befinner meg i en slik kø;-)

Kvinner og menn som desperat prøver å sjekke seg noe rett etter stengetid er bare patetisk, så singel-tilværelsen vedvarer nok en god stund enda, og det kan igrunn være like greit.

Jeg er selvsagt enig med deg.

Men det er litt morsomt å spille litt interessert en stund, for så å sette dem på plass. Forresten, det hender jeg gjør det enda :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"ei kvasi-kulturell fjortis i krise som påstår at Mulholland Drive var bare den BESTE filmen hun hadde sett i hele sitt liv, selv om hun i samme åndedrag også inrømmet at hun ikke skjønte en dritt, men likevel så var den bare SÅÅÅÅÅÅÅ bra."

hehe

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1286109

;-)

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1297799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...