Gå til innhold

Hora fra murmansk avlægg rapport:D


Solsikke

Anbefalte innlegg

SDD vil at vi sku avlægg rapport i fylla så derfør gjør æ de nu, mens alt e ferskt. Ska bærre hent mæ litt røyk:D

Lillelurven, pynta mæ å kledd mæ opp:)Æ følte mæ som en Bohem og stilen va ikke heilt mæ:) Men etter nån glass me madonna så va æ high on life og ka æ hadde på mæ va uvesentlig. Kunn ha gått ut i en striesækk, det betyr ikke at klærte te lurven ikke va fin, fær de va de. Dåkker som har sett de syns garantert det. Æ fløy igjennom hele kvelden. De va levanes musikk og æ svævde, dansa gjor æ åsså:D Men skjedde ikke nåkka å skriv hjæm om egentlig:D Men Lurven å æ sku på do. Eller de va Lurven som sku på do,. æ måtte bærre ha litt førfresk leppan mine litt:D I alle fulle fall endte det med at æ sa tel Lillelurven at nu står du jævla vulgært å æ ble tatt før å vær ei hora fra murmansk:D

De e jo ikke akkurat arti å få hør sånt da, men poenget e at æ valgt å diskuter med denne jenta som kom me denne kommentaren og ho innrømt at ho va jævli usekker på sæ sjøl, derfør kom ho me den kommentaren:D Æ syns nu egentlig de va litt arti, me tanke på kor tåpent de egentlig va. Bra me litt sjølironi ka? De hadde i alle fall ikke ho dama dær:D

Å herregud kor tåpent at æ førtæll dåkker de hærran, hær. Å herregud kor Lillelurven kommer tel å flir i mårra tidlig når ho logga sæ inn. Ho har søvna, i si sæng. Ho bedd inn tel etterpåfest og en mann kom. Æ har endeli fått jaga han ut og fått tobakken min ut a hannes lomme. Døran e låst, å en røyk tel, så ska æ kom mæ i sæng:D

klæm fra mæ

ps: kie de blei ingen bilda fra vi kom hjæm, lurven e søvna å æ sett hær aleine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Solsikke

    21

  • SierDuDet

    20

  • BettyBlue

    10

  • rufsetufsa

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Jeg håper for guds skyld at din måte å skrive på skyldes fyll, og ikke det faktum at du snakker sånn.

Snakker dere sånn er det trossalt imponerende at dere i det hele tatt klarte å dra med en mann hjem! :)

Ellers er det fint at dere hadde en fin natt, men jeg mistenker at morgendagen ikke blir like hyggelig!

Jeg ramla forresten litt av i forhold til hvorfor du forklarte om deres toalettbesøk, men det kan enten skyldes ditt fyllevrøvl, din dialekt, eller min trøtthet!

Sov godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper for guds skyld at din måte å skrive på skyldes fyll, og ikke det faktum at du snakker sånn.

Snakker dere sånn er det trossalt imponerende at dere i det hele tatt klarte å dra med en mann hjem! :)

Ellers er det fint at dere hadde en fin natt, men jeg mistenker at morgendagen ikke blir like hyggelig!

Jeg ramla forresten litt av i forhold til hvorfor du forklarte om deres toalettbesøk, men det kan enten skyldes ditt fyllevrøvl, din dialekt, eller min trøtthet!

Sov godt! :)

Hehe SDD:) Det var ikke noe spennende:)Bare ei ung usikker jente som trodde jeg var ei hore fra murmansk:)Ikke nøye, siden jeg tok det med latter og humør. Dumma jenta så mye ut at hun selv måtte le, Jeg måtte selvsagt diskutere med henne.

Er ikke så full nå. Drikker Pepsi Max, lurven sover og jeg har huset for meg selv:D

Å du, du synes jeg prater rart? Vel du skulle ha hørt disse da,*ler* Pene mannfolk som jeg måtte le til når de åpna kjeften*s* De snakker jo mye,mye breier enn jeg gjør, hehe.

Skjønte du noe av det jeg skrev nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe SDD:) Det var ikke noe spennende:)Bare ei ung usikker jente som trodde jeg var ei hore fra murmansk:)Ikke nøye, siden jeg tok det med latter og humør. Dumma jenta så mye ut at hun selv måtte le, Jeg måtte selvsagt diskutere med henne.

Er ikke så full nå. Drikker Pepsi Max, lurven sover og jeg har huset for meg selv:D

Å du, du synes jeg prater rart? Vel du skulle ha hørt disse da,*ler* Pene mannfolk som jeg måtte le til når de åpna kjeften*s* De snakker jo mye,mye breier enn jeg gjør, hehe.

Skjønte du noe av det jeg skrev nå da?

Jada, forsto det meste av det du skrev!

Du var ta det som et kompliment at hun trodde du var en hore fra murmansk, og for alt jeg vet så er jo disse horene der oppe de bæibsene, uten at jeg vet stort om det! :)

Det var sikkert deilig å ta seg en tur på byen i hvertfall, fri fra mann, unger, og rett og slett drekke litt, bare dere jentene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper for guds skyld at din måte å skrive på skyldes fyll, og ikke det faktum at du snakker sånn.

Snakker dere sånn er det trossalt imponerende at dere i det hele tatt klarte å dra med en mann hjem! :)

Ellers er det fint at dere hadde en fin natt, men jeg mistenker at morgendagen ikke blir like hyggelig!

Jeg ramla forresten litt av i forhold til hvorfor du forklarte om deres toalettbesøk, men det kan enten skyldes ditt fyllevrøvl, din dialekt, eller min trøtthet!

Sov godt! :)

Det er jo en kjempesøt dialekt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ho ho ho.

Mannen blei skuffa?

Vel om mannen ble skuffa eller ei, det vet jeg ikke. Men jeg var ganske så klar i min tale da jeg sa at jeg ville låse døra før han gikk:) Og tobakken min var jeg snar å fiske ut av lomma hans*s*

Lurven sover fortsatt, hehe.

Du skjønte du noe av det jeg skrev i det første innlegget mitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, forsto det meste av det du skrev!

Du var ta det som et kompliment at hun trodde du var en hore fra murmansk, og for alt jeg vet så er jo disse horene der oppe de bæibsene, uten at jeg vet stort om det! :)

Det var sikkert deilig å ta seg en tur på byen i hvertfall, fri fra mann, unger, og rett og slett drekke litt, bare dere jentene! :)

Det var kjempe kos, det kan jeg skrive under på:)Men uansett var det nok ikke noe kompliment å bli kalt for hore om hun var fra murmansk eller Oslo. Men tok det med latter og da ble poenget til jenta borte skjønner du*s*

Men deilig med en alenehelg det var det. Og det er ikke siste gang, det er bra sikkert:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjempe kos, det kan jeg skrive under på:)Men uansett var det nok ikke noe kompliment å bli kalt for hore om hun var fra murmansk eller Oslo. Men tok det med latter og da ble poenget til jenta borte skjønner du*s*

Men deilig med en alenehelg det var det. Og det er ikke siste gang, det er bra sikkert:D

Jeg aner ikke hvordan din livstil var før, men om du nå har funnet ut at det er gøy å stikke på byen og ha det gøy, så skal du nok bare være glad for det.

Man blir aldri for gammel til å ha det gøy :)

Men hvorfor trodde jenta at du var ei hore?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel om mannen ble skuffa eller ei, det vet jeg ikke. Men jeg var ganske så klar i min tale da jeg sa at jeg ville låse døra før han gikk:) Og tobakken min var jeg snar å fiske ut av lomma hans*s*

Lurven sover fortsatt, hehe.

Du skjønte du noe av det jeg skrev i det første innlegget mitt?

Ja jeg skjønte selvsagt alt og leste med nordnorskmelodi i huet. Jeg skjønner jo nordnorsk! (Det irriterer meg forresten at Dinas Bok ble engelskspråklig og ikke på nordnorsk!)

Æ e førreistn skjitgo te å prat nornårsk sjølll!

Hvor i lofoten er du? Er det lillelurven som bor der? Ble dere kjent gjennom dol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvordan din livstil var før, men om du nå har funnet ut at det er gøy å stikke på byen og ha det gøy, så skal du nok bare være glad for det.

Man blir aldri for gammel til å ha det gøy :)

Men hvorfor trodde jenta at du var ei hore?

Jeg var nok en gammel satt husmor:) Nei så ille var det nok ikke. Men kos hadde vi det i kveld.

Jenta trodde jeg var hore, fordi jeg var så vulgær i språket mitt. Hun kom ut av toalettet akkurat i det jeg sa til Lurven at nå står du vulgært, sagt i en spøk selvsagt. Som Lurven forsto, men ikke jenta som kom ut av do:D

hehe ikke enkelt bestandig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nok en gammel satt husmor:) Nei så ille var det nok ikke. Men kos hadde vi det i kveld.

Jenta trodde jeg var hore, fordi jeg var så vulgær i språket mitt. Hun kom ut av toalettet akkurat i det jeg sa til Lurven at nå står du vulgært, sagt i en spøk selvsagt. Som Lurven forsto, men ikke jenta som kom ut av do:D

hehe ikke enkelt bestandig.

Hmmm du skal vel være riiiiiiiimelig vulgær for at noen i ditt fylke betegner noen som vulgær?

Eller tar jeg feil? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg skjønte selvsagt alt og leste med nordnorskmelodi i huet. Jeg skjønner jo nordnorsk! (Det irriterer meg forresten at Dinas Bok ble engelskspråklig og ikke på nordnorsk!)

Æ e førreistn skjitgo te å prat nornårsk sjølll!

Hvor i lofoten er du? Er det lillelurven som bor der? Ble dere kjent gjennom dol?

huff som det blåser her. Og Lillelurvens hus er det masser av lyder i. Hadde problemer med å sovne i går natt. Håper det går bedre i natt:D

Joda det er Lillelurven jeg er å besøker og hun bor i Vestvågøy. Vet ikke hvor inngående hun har fortalt hvor hun bor. Derfor så vagt anntyder jeg hvor vi er:)

Jeg og Lillelurven ble kjent gjennom dol ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff som det blåser her. Og Lillelurvens hus er det masser av lyder i. Hadde problemer med å sovne i går natt. Håper det går bedre i natt:D

Joda det er Lillelurven jeg er å besøker og hun bor i Vestvågøy. Vet ikke hvor inngående hun har fortalt hvor hun bor. Derfor så vagt anntyder jeg hvor vi er:)

Jeg og Lillelurven ble kjent gjennom dol ja:)

HØres innmari eksotisk ut å være i et hvinende hus i storm på Vestvågøy.

Jeg har vært en gang i nordnorge.

Det var sammen med jacob. Liker nordnorge.

Håper du har en varm dyne å krype under etterhvert. Det er ikke fali. Ingen skal ta deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm du skal vel være riiiiiiiimelig vulgær for at noen i ditt fylke betegner noen som vulgær?

Eller tar jeg feil? :)

Jo det er sant, det skal du. Men tonen mellom meg og lurven var slik at jeg kunne si noe slikt. Men den jenta skjønte det ikke og reagerte på språket vårt*s*

Huff så mange rare lyder her er .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm du skal vel være riiiiiiiimelig vulgær for at noen i ditt fylke betegner noen som vulgær?

Eller tar jeg feil? :)

Du veit da vel at nordlendinger elsker å slenge med leppa, og at man gjerne kan se ut som pene lope krus og likevel beskyldt for å se ut som ei murmanskhore.

Og usikre jenter på fylla kan lire av seg så mangt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HØres innmari eksotisk ut å være i et hvinende hus i storm på Vestvågøy.

Jeg har vært en gang i nordnorge.

Det var sammen med jacob. Liker nordnorge.

Håper du har en varm dyne å krype under etterhvert. Det er ikke fali. Ingen skal ta deg!

Ser ikke noe eksotisk i det, selv om Lofoten er svært vakker.Liker ikke hus med lyder i. Spesielt ikke når jeg ikke har en varm sambokropp å legge meg inntil:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du veit da vel at nordlendinger elsker å slenge med leppa, og at man gjerne kan se ut som pene lope krus og likevel beskyldt for å se ut som ei murmanskhore.

Og usikre jenter på fylla kan lire av seg så mangt!

Du har virkelig forstått det du:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er sant, det skal du. Men tonen mellom meg og lurven var slik at jeg kunne si noe slikt. Men den jenta skjønte det ikke og reagerte på språket vårt*s*

Huff så mange rare lyder her er .....

Hyggelig at dere har blitt så gode venner, da, og det er merkelig hvordan man kan møte folk man liker selv her på dol :)

Mulig huset er skummelt, men det er da unektelig ganske behagelig å sitte inne i varmen, og høre vinden ule utenfor! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...