Gå til innhold

Jippi


Gjest lottovinner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest lottovinner

Holder akurat til en ET...*lol*

Høres ut til å være akkurat det riktige å bruke formuen på, men ..................*rødme*.................HVA er det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne jeg også ha tenkt meg, men ikke med ET ;-)

God morgen, fantasier driver verden fremover, de gir nyskapning:-)

Så er vi kommet til høstmåneden September og fortsatt nydelig vær her i syd-øst-enden av Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Forsto det slik at du var sjonglør og rytter?:-)) ( på firbent hest da) *lol*

Å, en firbeint sak, altså? ;-)

Hmm, når jeg tenker meg om, så er jeg pokker så anvendelig. Ja. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, fantasier driver verden fremover, de gir nyskapning:-)

Så er vi kommet til høstmåneden September og fortsatt nydelig vær her i syd-øst-enden av Norge.

God morgen Spenning! :-) Vet ikke hva som skjer her men jeg får ikke forandret tittelen for feltet er bare en tynn strek.

Her er det noe rart med hele været, håper på sol til uken så jeg får meg en stranddag! *s*

Nå sitter jeg og venter på at frokost nr. 2 skal bli ferdig, spansk brød med ost, skinke, purre, rød paprika, jalapeños og oregano som jeg har puttet i sanwichgrillen! Og så en iskald cola light.

:-)

Får se om jeg da orker å trene på dagtid eller om jeg sovner igjen.

Burde snart begynne på middagen også for vi skal ha røkt svinekam.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...