Gå til innhold

Innskrænka Nordlænninga


Lillelurven

Anbefalte innlegg

Det er med tungt hjerte jeg sier det.

Men, selv om langt fra alle kan plasseres i den båsen, er det visst på tide å stikke fingeren i jorda.

Jeg bor på et for lite sted!!

Det er ikke plass til meg, skoene og klessmaken min.

Jeg liker ikke tanken på å moderere meg heller.....Vel, de skal få gå i grilldressene sine på bar. Så kan de bare ha det så godt.

Jeg _har_ god smak!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grilldress på bar? _Da_ bor du på bygda ;o)

PS. Jeg kan nok ikke puttes i den båsen, heldigvis ;-)

He,he godt å vite, nei, ikke alle er slik, men akkurat på den flekken jeg bor, føltes det veldig sånn i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he godt å vite, nei, ikke alle er slik, men akkurat på den flekken jeg bor, føltes det veldig sånn i går.

"Flekken" har bar. Da er det nok sivilsert der åppe hvor du bor ;-)

Tror jeg vet sånn omtrent hvor det er :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel - det er no ikkje berre i nordnorge at folk kan virke ein smule estetisk (og diverse anna) innskrenka. stedet på vestlandet der eg vokste opp var no også i minste laget, gitt.

skjønt - der var det no ingen bar. det var eit samvirkelag. og eit bedehus. og samvirkelaget vart nedlagt for nokre år sia. kvalifisert gjetning går på at bedehuset stadig eksisterer.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...