Gå til innhold

Trodde det skulle gå galt, men alt går bra!:)


Gjest lykkelig forelsket

Anbefalte innlegg

Gjest lykkelig forelsket

En lykkemelding fra meg!

Forelsket meg i vår - skikkelig, men gutten hadde kjæreste. Han hadde vært ferdig med forholdet et halvt år, men ikke greid å slå opp. Når vi ble forelsket i hverandre, slo han opp så fort han greide. Ble sammen med han like etterpå, men jenta fikk ikke vite om meg før nå i høst. Hun har gått i hele sommer og håpet på å få han tilbake, og så får hun høre om meg - hun ble naturligvis sinna - men hilser fortsatt når hun ser meg (vi kjenner hverandre litt). Var redd samboerne (han bor i bofellesskap) med kjærester også skulle dømme meg, men alle har vært kjempekoselige og tatt i mot meg. Virker som om alle skjønner at når man forelsker seg, er det ikke lett å vente! Må understreke at vi ikke gjorde noe fysisk galt før det var slutt mellom dem, bare følelsesmessig, og det er det virkelig ikke lett å styre.

Men nå ser det ut til at hun begynner å komme litt over det (hun og kjæresten min har endel kontakt fortsatt)! Det verste jeg vet, er at andre er sure på meg - er redd det hadde kommet til og slitt på det nye forholdet mitt, men nå ordner det seg og alt er bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...