Gå til innhold

Har du noen gang vært skikkelig forelska?


Gjest gul sitron

Anbefalte innlegg

Gjest gul sitron

Har du noen gang vært SKIKKELIG forelska?

Så forelska at du forguder en person?

Så forelska at du har pugga bilnummeret på begge bilene til foreldra?

Så forelska at gutten er verdens vakreste selv om han har klippet seg pinnkort og har snus mellom tennene?

Så forelska at du kan sitte i timesvis og høre på Klover i kamp fordi det er en gruppe som han rett og slett digger.

Så forelska at du kjører en omveg på veg til jobb for å få kjørt forbi huset der han bor?

Så forelska at du går ut på byen fordi du vet at han skal ut, selv om du egentlig hadde andre planer?

Så forelska at du tenker på han døgnet rundt?

Så forelska at den egentlig så altfor store buksa han går i passer perfekt?

Så forelska at hjertet banker bare du møter søstra på butikken?

Så forelska at du sniker deg inn på do når du er på jobb for å svare på en sms du har fått fra han?

Så forelska at det har vart i 3 år????

Så forelska at du tenker at dama er verdens heldigste?

Så forelska at du er deprimert nok til å skrive et slikt innlegg?

Så forelska at du kan sitte inne en hel søndag og høre på REM - Everybody hurts mens regnet siler nedover ruta.

Så forelska at David Beckham, Brad Pitt, Josh Hartnett, eller hvem det nå måtte være blekner i forhold?

Så forelska at livet rett og slett suger. Han er nemlig ikke din, og du får han aldri. SÅ GLEM HAN DA FOR POKKER!

Det går bare ikke. Han er verdens vakreste.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å jada =)

Jeg har ikke hatt det sånn i 3 år (!!), men alle de andre tingene har jeg vært borti, kanskje bortsett fra det med å pugge bilnummeret til foreldrene. Og så hadde jeg ikke mobiltelefon da, så jeg satt trofast ved telefonen dersom han hadde lovet å ringe =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en gang på ungdomsskolen. Tror det varte alle tre årene.

Han var helt fantastisk nydelig, alt han gjorde var riktig.

Jeg og en venninne førte logg over hvor mange ganger per dag vi så han, snakka med han, og kom borti han.

Får hjerteklapp av å tenke på besettelsen...

Jeg gikk til og med på håndballkamper når han spilte.

Vi hadde en avtale med vaktmesteren på skolen om at han skulle ringe oss de dagene Thomas var der... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt enklere å være betatt av en person, i stedet for "besatt av" personen.

Jeg har vært betatt og forelska hundrevis av ganger.

Besatt av en person (arbeidskollega) en gang, men det er endelig over nå....(ni år etter). Grøss og lykke til! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært skikkelig forelsket, men aldri like desperat ;0P

Glem han... lett for meg å si. Men han har dame, har han ikke? Ikke oppsøk han. Oppsøk andre gutter, så finner du nok en loverboy til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...