bermel Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Som fersking har jeg mange spørsmål, og har opplevd denne siden som veldig positiv- derfor: Nye spørsmål!! Hvordan er det å være på arbeid under spray/sprøyteperioder? Jeg skjønner selvsagt at det er veldig individuelt, men det hadde vært OK å høre litt om erfaringer dere har med det! -særlig interessant å få svar fra noen som har "psykisk belastende"jobber! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tieto Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Hei! På mine 2 første forsøk jobbet jeg gjennom både spray og sprøyter og det fungerte bra. Rundt testeperioden derimot syns jeg det var tøft å få negativt svar pr.telefon på jobben. Er nå igang med 3. forsøk nå og har sykemeldt meg fra sprøytestart og frem til jeg har fått svar. Vil ikke bruke opp all energien min på jobb men være opplagt til dette forsøket. Det tappet meg litt for krefter på de forrige forsøkene. Dels fordi jeg ikke ville at noen skulle vite noe på jobben. Det var slitsomt å holde maska når så mange følelser var i sving under forsøkene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yogi Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 For min del har det gått riktig så greitt. Jeg har, når det har vært nødvendig, tatt med meg sprøytene inn på toalettet og ordnet det der. Sprayen fixer du lett uten at noen merke noe til det heller. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aviva Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Hei! På mine 2 første forsøk jobbet jeg gjennom både spray og sprøyter og det fungerte bra. Rundt testeperioden derimot syns jeg det var tøft å få negativt svar pr.telefon på jobben. Er nå igang med 3. forsøk nå og har sykemeldt meg fra sprøytestart og frem til jeg har fått svar. Vil ikke bruke opp all energien min på jobb men være opplagt til dette forsøket. Det tappet meg litt for krefter på de forrige forsøkene. Dels fordi jeg ikke ville at noen skulle vite noe på jobben. Det var slitsomt å holde maska når så mange følelser var i sving under forsøkene. hei! var ikke noe problem for meg. for sikkerthets skyld tok jeg av etiketten på sprayflaska jeg.... så det godt kunne vært en vanlig nesespray.. sprøytene var ikke noe problem for de satt jeg alltid seint på kvelden rundt kl 20 og da var jeg aldri på jobb. husker jeg kjørte rundt med den ferdig oppblanda eggløsningssprøyta i bilen derimot...- for den måtte jo settes på et eksakt klokkeslett og da befant jeg meg i bilen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silvana1365380201 Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Hei! Min erfaring har vært for begge forsøkene at det har vært helt uproblematisk å være på jobb frem til egguthenting. Sprøytene har jeg tatt på kvelden. Ved første forsøk jobbet jeg også etter innsettingen, men det å få et negativt svar på telefon fra jobben var utrolig tøft. Denne gangen har jeg sykmeldt meg f.o.m. uthenting t.o.m. svardagen. Fordi jeg denne gangen har mye vondt og er oppblåst og litt "pjusk" på grunn av mange egg er jeg veldig glad for at jeg er hjemme. Dessuten vil jeg at forholdene skal være så optimale som mulig, selv om det sies at det ikke har noen betydning. Hjelper for psyken! Lykke til til deg også! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blått Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Hei! På mine 2 første forsøk jobbet jeg gjennom både spray og sprøyter og det fungerte bra. Rundt testeperioden derimot syns jeg det var tøft å få negativt svar pr.telefon på jobben. Er nå igang med 3. forsøk nå og har sykemeldt meg fra sprøytestart og frem til jeg har fått svar. Vil ikke bruke opp all energien min på jobb men være opplagt til dette forsøket. Det tappet meg litt for krefter på de forrige forsøkene. Dels fordi jeg ikke ville at noen skulle vite noe på jobben. Det var slitsomt å holde maska når så mange følelser var i sving under forsøkene. Hei Tieto! Lurer på hvor du fikk sykemelding. fikk du det på sykehuset eller måtte du til fastlegen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.