Gå til innhold

Til dere som har tatt tin-forsøk

tieto

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tok eggløsningssprøyte før innsetting. Nå kom jeg aldri så langt da eggene ikke tålte opptiningen.

Hilsen

Hei yogi!

Har du tint eggene dine nå eller har du hatt et før og skal prøve igjen over nyttår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei yogi!

Har du tint eggene dine nå eller har du hatt et før og skal prøve igjen over nyttår?

Vi hadde et frysforsøk i fjor høst. De fem vi har nå, ligger ennå i fryseren og venter. :o)

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde et frysforsøk i fjor høst. De fem vi har nå, ligger ennå i fryseren og venter. :o)

Hilsen

Hei igjen!!

Bra!! Jeg ble litt bekymret for at du hadde hatt et til nå nemlig. Men da er jo alt i skjønneste orden da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satte ikke eggløsningssprøyte, men gikk på pergotime fordi mensen var litt i uorden (ikke så lenge etter både fødsel og p-pilleslutt).

Var inne på en ultralyd på dag 12 i syklusen og brukte Clearplan for å se når eggløsning kom. Ringte så inn og ga beskjed når CP ga utslag. Og fikk beskjed om befruktning to dager etterpå.

Dette var på Riksen i november i fjor. Vet ikke hvordan rutinene er på andre sykehus.

Lykke til.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har pco og null mens/eggløsning.

Så ved vårt frys-forsøk, måtte jeg først bruke primolut for å få en (rensende) blødning, deretter begynte jeg med østrogen og progesteron-tabletter. Etter en viss tid fikk jeg vag.-UL, hvor livmorslimhinnens tykkelse ble målt. Når den var ok, begynte jeg med progesteron-injeksjoner i 3-4 dager, samtidig at embryoene ble tatt opp og tint.

Etter innsettinga, måtte jeg fortsette med progestan vag-kapsler og østrogen-tabl, t.o.m uke 12. Dette fordi jeg ikke hadde hatt eggløsning i forkant, og dermed ikke hadde noen corpus luteum-funksjon. (Det som produserer østr/prog, inntil morkaka tar over, ca uke 12.)

Slik var det for meg. Et pes med disse vagiatorene så lenge, men absolutt verdt det, -der han ligger, resultatet, og sover så søtt!:-)

Klem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pco og null mens/eggløsning.

Så ved vårt frys-forsøk, måtte jeg først bruke primolut for å få en (rensende) blødning, deretter begynte jeg med østrogen og progesteron-tabletter. Etter en viss tid fikk jeg vag.-UL, hvor livmorslimhinnens tykkelse ble målt. Når den var ok, begynte jeg med progesteron-injeksjoner i 3-4 dager, samtidig at embryoene ble tatt opp og tint.

Etter innsettinga, måtte jeg fortsette med progestan vag-kapsler og østrogen-tabl, t.o.m uke 12. Dette fordi jeg ikke hadde hatt eggløsning i forkant, og dermed ikke hadde noen corpus luteum-funksjon. (Det som produserer østr/prog, inntil morkaka tar over, ca uke 12.)

Slik var det for meg. Et pes med disse vagiatorene så lenge, men absolutt verdt det, -der han ligger, resultatet, og sover så søtt!:-)

Klem....

Hei!

Oj, det var litt av en prosess ;) Men hva gjør vel det når resultatet blir så bra?

Lykke til videre og tusen takk for svar Borealis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...