Solsikke Skrevet 1. september 2002 Skrevet 1. september 2002 Hvor blir du av? Må jeg gå å hente mobilen i bilen, for å få deg til å slå på datan? Sitter her med bildene klare og alt:) 0 Siter
Solsikke Skrevet 1. september 2002 Forfatter Skrevet 1. september 2002 Amiga skrev (På 1.9.2002 den 21.21): Send bare linken til meg du! ;-) Hehe, det skulle du vel likt:) Men jeg har lovet lurven at hun skal få sensurere først, selv om det ikke er noe å sensurere. Går ut i bilen og henter mobilen jeg*s* Du Amiga...slå på msn så skal du få det bohem bildet av meg*s* 0 Siter
Gjest Lurven den lille Skrevet 1. september 2002 Skrevet 1. september 2002 Ikke vent på meg, bare legg ut bildene du! 0 Siter
Solsikke Skrevet 1. september 2002 Forfatter Skrevet 1. september 2002 Lurven den lille skrev (På 1.9.2002 den 21.26): Ikke vent på meg, bare legg ut bildene du! Greit det skal jeg gjøre, men bekrefter du det på sms først? Bare sånn for sikkerhets skyld*s* Eller med ditt vanlige nick:) hehe godt forsøk det der*s* 0 Siter
Solsikke Skrevet 1. september 2002 Forfatter Skrevet 1. september 2002 Amiga skrev (På 1.9.2002 den 21.21): Send bare linken til meg du! ;-) Nå legger jeg meg snart, så vil du se bildet må du logge på snart*s* Gir deg noen minutter til*s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.