Gå til innhold

WHARGH! får ikke sove...


Nyco

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lurer på om jeg har et annet syn på sola en deg...

Klokka er jo ikkje midnatt enda! Det er ikkje sååå lenge sidan vi spiste middag! Altså: Ettermiddag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka er jo ikkje midnatt enda! Det er ikkje sååå lenge sidan vi spiste middag! Altså: Ettermiddag!

He he he...jo for så vidt. Alt er relativt har jeg hørt ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel- du er ikke her, så da har du tydeligvis fått sove likevel :)

Nå skal jeg snart hoppe til køys jeg også - og starte på Halvbroren - boka altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller, men nå skal jeg prøve på nytt og se om jeg får drømme søtt.

:-)

God morgen, så ble det litt søvn på meg i natt:-)) Får håpe du får sove utover formiddagen da inntil du skal trene:-) Nå starter den spennende dagen her som kanskje skal gi svar på hva fremtiden i arbeidsmarkedet blir..

Ønsker deg en fin dag.. *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, så ble det litt søvn på meg i natt:-)) Får håpe du får sove utover formiddagen da inntil du skal trene:-) Nå starter den spennende dagen her som kanskje skal gi svar på hva fremtiden i arbeidsmarkedet blir..

Ønsker deg en fin dag.. *klem*

God morgen.

Håper det jeg også siden jeg sov så lite i natt, men har mine tvil.

Håper alt går bra!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...