Gå til innhold

Widescreen eller vanlig TV?


Champagne

Anbefalte innlegg

Skal ut og kjøpe ny TV i morgen, gubben vil ha widescreen, jeg vil ikke!

Synes disse ser dumme ut, og det er vel ikke så mange program som sendes i widescreen? Film ser vi svært sjelden..

Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp en som kan vise flere format, da vel! Min tv har muligheten for å gjengi 5 ulike format, om jeg ikke husker helt feil; det er en relativt "normalpriset" Philips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter kvart som fleire og fleire skaffar seg widescreen-tv blir det meir aktuelt med program i 16:9-format, og dette er noko som kjem etter kvart. Foreløpig er det stort sett filmar som sendast i dette formatet.

Det er ingen tvil om at vi kjem til å kjøpa 16:9-tv når vi kjøpar ny TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om widescreen er tingen hvis dere ikke ser film, for ser dere 'vanlig' TV og bildeformatet settes til 4:3, har dere basicly en 21 tommers TV til 32" widescreen pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk motvillig med på å kjøpe wide screen for noen år siden...Har ikke angret ett sekund,du kan trygt kjøpe selv om dere ikke ser så mye film!

Er vel fordel å ha automatisk bilde kontroll,da vil bilde rette seg etter programene!

Vil anbefale 32 tommers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...