Gå til innhold

Godt og vondt på samme tid


Cmoo

Anbefalte innlegg

Det gjelder regninger. Jeg synes det er kjipt å betale, kontoen synker sammen til en slapp pengesekk, og da er det for det meste de faste utgiftene. Men guuud så godt det føles når man har gjort opp nåværende gjeld også. Bare for å gjøre det samme om 1 mnd....

Nå har jeg slengt inn en 5-ukers og håper på bedre tider =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet...

Det er fryktelig å manne seg opp til å sette seg og betale disse regningene. Det verste er å se hvor slunken kontoen er etterpå. Men likevel litt godt. Du har gjort ditt. Spaghetti og hjemmebakt brød er jo både godt og billig. Dessuten er det gratis å lese bøker og dra på stranda!

(veldig mye annet er også heldigvis gratis)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bare det er vondt jeg:( Skulle ønske jeg heller kunne bruke litt mer på meg selv f.eks. Men regningene først desverre:(

Får levere inn en 5 ukers jeg også. Men må vente til torsdag, for jeg er helt blakk:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg har penger nok til å betale regningene og har litt igjen er jeg fornøyd.

Vi spiser og handler for barnetrygd og bidrag. Det er jo ikke allverden men det går nesten rundt denne mnd også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...