molli Skrevet 2. september 2002 Skrevet 2. september 2002 ...jeg er littegranne syk om dagen. Har lungebetennelse og føler meg litt redusert med feber og greier. Så jeg sover en del og orker ikke sitte noe særlig foran PC'en nå om dagen. Men jeg kommer sterkt tilbake så snart jeg får tatt has på elendigheten! :-) Ha det så lenge! 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 2. september 2002 Skrevet 2. september 2002 God bedring, molli! Håper du blir frisk i god tid før neste pms-periode. ;-) 0 Siter
vin Skrevet 2. september 2002 Skrevet 2. september 2002 God bedring da ;o) Her i huset begynner omgangssyken å avta...puh.... 0 Siter
Solsikke Skrevet 2. september 2002 Skrevet 2. september 2002 God bedring molli:) Håper du blir fort bra. Lungebetennelse er ikke noe godt. Har hatt det selv:( God bedringsklem fra 0 Siter
Gjest 5barnsmor Skrevet 2. september 2002 Skrevet 2. september 2002 Stakkars mollijenta...) Ønsker deg god bedring av hele mitt hjerte og velkommen tilbake i restaurert utgave...gleder meg:))) *bli-bra-klem* fra 0 Siter
Amiga Skrevet 2. september 2002 Skrevet 2. september 2002 Lungebetennelse er ikke noe godt. Håper du blir fort frisk! :-) *godbedringsklem* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. september 2002 Skrevet 2. september 2002 Håper du blir fort frisk igjen! ) 0 Siter
nanna Skrevet 2. september 2002 Skrevet 2. september 2002 *gisp* Lungebetennelse!? Staaakar deg, da! God bedring, molli! 0 Siter
birdie Skrevet 2. september 2002 Skrevet 2. september 2002 God bedring, molli! Håper du blir frisk i god tid før neste pms-periode. ;-) *flire* Den skriver jeg også under på! Krya på dig! (internasjonalt) 0 Siter
kie Skrevet 2. september 2002 Skrevet 2. september 2002 God bedring :-) Her er det "bare" doløping som er den nye "hobbyen". ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.