Gå til innhold

5barnsmor


vin

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest 5barnsmor

Der fant jeg meldingen din...joda både flytting og ferie ja. Ferien har du jo fått med deg, flyttingen var mellom 1.juli og 1.august. Det er fremdeles mye å gjøre men det kommer seg nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der fant jeg meldingen din...joda både flytting og ferie ja. Ferien har du jo fått med deg, flyttingen var mellom 1.juli og 1.august. Det er fremdeles mye å gjøre men det kommer seg nå...

Større hus dere har fått dere?

Vi sparer og sparer , i påvnte av større plass vi.

Er dumt med 3 soverrom når vi har 4 barn ;o(

Ellers har vi vært 2 uker i Danmark + en del turer til hytta.

PS:Neste måned blir jeg 30 år

*gisp* , så da tar vi en frihelg til Bergen og skal stooorkose oss!

Hilsner fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5barnsmor

Større hus dere har fått dere?

Vi sparer og sparer , i påvnte av større plass vi.

Er dumt med 3 soverrom når vi har 4 barn ;o(

Ellers har vi vært 2 uker i Danmark + en del turer til hytta.

PS:Neste måned blir jeg 30 år

*gisp* , så da tar vi en frihelg til Bergen og skal stooorkose oss!

Hilsner fra

Huset er like stort, men har loft i stedet for kjeller. Ca 200kvm. Det er fire soverom, loftstue og bad på loftet. Vi har to gutter på to rom og jenta på det tredje. Det siste er vårt...:)) Alle soverommene er 13kvm, loftstuen er 20kvm og badet er 8.5 med badekar...

Hovedplanet består av hall på 15,5kvm, stue på 47kvm, kjøkken på 14,5kvm, vaskerom med inngang på 11,5kvm, kontor på 15,5kvm (skal bli madde sitt når hun blir større.) hovedbad med badstu på 16kvm og bod og hobbyrom på 7,5kvm hver...altså et stort og luftig hus. Det jeg liker allerbest med dette huste er at det ikke er små ganger og bortkastete kroker liksom. Og det kommer lys fra alle kanter siden det ikke er inntilfyllt kjeller....deilig. Vi solgte det forrige huset med ganske bra fortjeneste og derfor kunne vi unne oss litt luksus denne gangen.

Vi har fått en usjenert tomt på 1,5 mål med stort hus for en mill.....da har vi bygget huset selv (min mann er entreprenør men begynte som tømrer, derfor kunne vi ta alt fra grunn til topp)

Håper du får deg et drømme hus du også:))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huset er like stort, men har loft i stedet for kjeller. Ca 200kvm. Det er fire soverom, loftstue og bad på loftet. Vi har to gutter på to rom og jenta på det tredje. Det siste er vårt...:)) Alle soverommene er 13kvm, loftstuen er 20kvm og badet er 8.5 med badekar...

Hovedplanet består av hall på 15,5kvm, stue på 47kvm, kjøkken på 14,5kvm, vaskerom med inngang på 11,5kvm, kontor på 15,5kvm (skal bli madde sitt når hun blir større.) hovedbad med badstu på 16kvm og bod og hobbyrom på 7,5kvm hver...altså et stort og luftig hus. Det jeg liker allerbest med dette huste er at det ikke er små ganger og bortkastete kroker liksom. Og det kommer lys fra alle kanter siden det ikke er inntilfyllt kjeller....deilig. Vi solgte det forrige huset med ganske bra fortjeneste og derfor kunne vi unne oss litt luksus denne gangen.

Vi har fått en usjenert tomt på 1,5 mål med stort hus for en mill.....da har vi bygget huset selv (min mann er entreprenør men begynte som tømrer, derfor kunne vi ta alt fra grunn til topp)

Håper du får deg et drømme hus du også:))))))

Ahhhh....ikke misunnelig jeg ;o)

*rister på hodet*

Jaja; den tid kommer hit også !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5barnsmor

Ahhhh....ikke misunnelig jeg ;o)

*rister på hodet*

Jaja; den tid kommer hit også !!

det gjør det helt sikkert, den som venter på noe godt osv...

Nå må jeg stikke skal på haukeland ø-n-h med en av guttene...

klem til deg på en regnværsdag fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...