Gå til innhold

kjønnshår erfaring?


ensom

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 20 som lurer på hvilken erfaring dere menn har med stussing av kjønnshår. Vokser hårene ut igjen kraftigere og tettere, og hvor ofte må en holde "stussen" ved like?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er redd du kan forbli veldig ensom hvis de RIKTIGE damene ser at du er en sånn som barberer seg.

Hvilke RIKTIGE damer da????

Hvis en mann liker å barbere seg må han da få lov til det vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Det kommer an på hvor glattbarbert du ønsker å være.Skal du være skikkelig barbus må du nok til med krlipping etc. ganske ofte. Hos enkelte vokser håret tettere ut etter stussing.

Til sist, hvorfor på liv og død drive og klippe vekk kjønnshårene ? Er det ikke hyggelig å ha dem der ?

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Med hilsen

Berthold Grünfeld

professor / lege

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer an på hvor glattbarbert du ønsker å være.Skal du være skikkelig barbus må du nok til med krlipping etc. ganske ofte. Hos enkelte vokser håret tettere ut etter stussing.

Til sist, hvorfor på liv og død drive og klippe vekk kjønnshårene ? Er det ikke hyggelig å ha dem der ?

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Med hilsen

Berthold Grünfeld

professor / lege

Vennlig hilsen

Han snakker da vitterlig bare om å stusse dem...

Hvorfor man på død og liv skal klippe vekk kjønnshår?

Det er vel opp til hver enkelt hvorfor man enten stusser dotten, eller fjerner den helt. Det føles mye renere, øker følsomheten, og det er mer behagelig ved bruk av munnsex. Slipper hår i munnen, o.s.v.

Det er ikke ulovlig å stusse eller fjerne kjønnshår, og man skal ikke behøve å forklare i det uendelige hvorfor man gjør det.

Det er _ikke_ hyggelig med masse kjønnshår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørkenvandreren

Han snakker da vitterlig bare om å stusse dem...

Hvorfor man på død og liv skal klippe vekk kjønnshår?

Det er vel opp til hver enkelt hvorfor man enten stusser dotten, eller fjerner den helt. Det føles mye renere, øker følsomheten, og det er mer behagelig ved bruk av munnsex. Slipper hår i munnen, o.s.v.

Det er ikke ulovlig å stusse eller fjerne kjønnshår, og man skal ikke behøve å forklare i det uendelige hvorfor man gjør det.

Det er _ikke_ hyggelig med masse kjønnshår.

Leste akkurat på en av nettavisene idag; Fjerning av dotten og bruk av string-truser fremmer sopp i underlivet. Det blir for tett/for lite luft, stod det...

Tror det var konklusjonen fra, var det ikke, Sverige....

(Som du skjønner - jeg har ikke akkurat finlest dette - men poenget var bl.a at behåringen har en viss misjon...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dromedaren

Han snakker da vitterlig bare om å stusse dem...

Hvorfor man på død og liv skal klippe vekk kjønnshår?

Det er vel opp til hver enkelt hvorfor man enten stusser dotten, eller fjerner den helt. Det føles mye renere, øker følsomheten, og det er mer behagelig ved bruk av munnsex. Slipper hår i munnen, o.s.v.

Det er ikke ulovlig å stusse eller fjerne kjønnshår, og man skal ikke behøve å forklare i det uendelige hvorfor man gjør det.

Det er _ikke_ hyggelig med masse kjønnshår.

Hvorfor vokser kjønnshårene tettere etter stussing? Gjelder dette også hodehåret?

Trodde dette med at hår som blir barbert vokser ut tettere var en myte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vokser kjønnshårene tettere etter stussing? Gjelder dette også hodehåret?

Trodde dette med at hår som blir barbert vokser ut tettere var en myte.

Hårene vokser ikke tettere, men de virker tykkere p.g.a lite slitasje enda.

Dersom hårene etter utvokst får være i fred, vil de etter en stund bli like tynnslitte som de var før barberingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste akkurat på en av nettavisene idag; Fjerning av dotten og bruk av string-truser fremmer sopp i underlivet. Det blir for tett/for lite luft, stod det...

Tror det var konklusjonen fra, var det ikke, Sverige....

(Som du skjønner - jeg har ikke akkurat finlest dette - men poenget var bl.a at behåringen har en viss misjon...)

Jeg går ikke med string-truser, og har aldri hatt problemer med sopp annet enn etter penicillin-kurer.

Alt med måte, vettu. :-)

Dessuten er _alt_ farlig for tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han snakker da vitterlig bare om å stusse dem...

Hvorfor man på død og liv skal klippe vekk kjønnshår?

Det er vel opp til hver enkelt hvorfor man enten stusser dotten, eller fjerner den helt. Det føles mye renere, øker følsomheten, og det er mer behagelig ved bruk av munnsex. Slipper hår i munnen, o.s.v.

Det er ikke ulovlig å stusse eller fjerne kjønnshår, og man skal ikke behøve å forklare i det uendelige hvorfor man gjør det.

Det er _ikke_ hyggelig med masse kjønnshår.

Har du hår på hjernen

Ùnnskyld, kunne ikke dy meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du hår på hjernen

Ùnnskyld, kunne ikke dy meg.

Nei, du kunne nok ikke det, og siden det er deg, er unnskyldningen mottatt og forkastet.

Om jeg har hår på hjernen? Siden jeg skriver så varmt om barbering, så har du vel skjønt at jeg ikke har et eneste hår på hele kroppen!? Ikke på hjernen engang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ikke sikkert at du tilhører kategorien "riktige kvinner" heller da...

Nei, det er vel ikke sikkert. Jeg vet bare hva jeg liker og ikke liker og at meningene om forskjellig sånn er så delte at uansett om jeg er "riktig" eller ikke er det nok mange både "riktige" og "uriktige" som er både enige og uenige med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ikke med string-truser, og har aldri hatt problemer med sopp annet enn etter penicillin-kurer.

Alt med måte, vettu. :-)

Dessuten er _alt_ farlig for tiden...

Jøss, går du ikke med stringtruser!!!! Da tror jeg du må være den eneste (dama) på DOL som ikke gjør det. :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, går du ikke med stringtruser!!!! Da tror jeg du må være den eneste (dama) på DOL som ikke gjør det. :-o

Jeg har aldri helt skjønt hva som er så deilig med å gå med stringtruser, og det er garantert derfor jeg aldri har vært plaget med sopp fordi om jeg barberer meg.

Det at jeg kanskje er den eneste på DOL som ikke bruker det, gjør meg jo bare enda mer unik, dah! :-)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er vel ikke sikkert. Jeg vet bare hva jeg liker og ikke liker og at meningene om forskjellig sånn er så delte at uansett om jeg er "riktig" eller ikke er det nok mange både "riktige" og "uriktige" som er både enige og uenige med meg.

enig med melania, liker at gutter barberer seg. bare akkurat rundt penisen. øker velværen og det føles rensligere.

spesielt hvis du skal gi munnsex.

så go for it ensom.

tviler sterkt på at du skremmer vekk kvinner. rette eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vokser kjønnshårene tettere etter stussing? Gjelder dette også hodehåret?

Trodde dette med at hår som blir barbert vokser ut tettere var en myte.

høhø... da skulleru sett leggene mine etter et par uker uten shavings... hahaha!!! det er skauvekst ass... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...