Gå til innhold

Litt av noen tilstander i Pakistan gitt!


flisa

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=2159293

Trodde nesten ikke det jeg hørte på radioen i går. En kvinne ble av "byrådet" til massevoldtekt, fordi hennes bror hadde hatt et forhold til en kvinne av høyere kaste/rang (husker ikke).......JADA! -helt naturlig straff det! JADA! -

Nå gjør tydeligivs myndighetene noe med ukulturen,- den som venter får se....

Det er så aldeles utrolig at det GÅR AN!

MANNFOLKSGRISER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kartoffel

Helt utrolig.

"MANNFOLKSGRISER! "

Men som mann i Norge føler jeg meg ikke spesielt ansvarlig for hva de driver med der nede. Synes det blir feil å anklage et helt kjønn for det som skjer der.

Vi får heller se hva vi kan gjøre for å få stopp på det. Men da kan jo dere kvinnfolk også være med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig.

"MANNFOLKSGRISER! "

Men som mann i Norge føler jeg meg ikke spesielt ansvarlig for hva de driver med der nede. Synes det blir feil å anklage et helt kjønn for det som skjer der.

Vi får heller se hva vi kan gjøre for å få stopp på det. Men da kan jo dere kvinnfolk også være med...

Ja, men du kan ikke vri deg unna at det er MANNFOLK som har skapt denne ukulteren FOR seg? - - for å få tråkket KVINNNFOLK så langt ned at det nesten er uvirkelig,. Jeg identifiserer meg heller ikke med kvinnene som lever slik, men jeg syns synd på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå får de dødsdom, etter massivt press fra omverdenen om å straffe overgriperne.

Ja, det er bra! Skikkelig bra!

Men hvor lenge har slikt vært praktisert????? Hvordan i huleste har det OPPSTÅTT å dømme noen til voldtekt??!?!?!?!

Hva slags menn UTFØRER voldtekten? "normale" familiefedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er bra! Skikkelig bra!

Men hvor lenge har slikt vært praktisert????? Hvordan i huleste har det OPPSTÅTT å dømme noen til voldtekt??!?!?!?!

Hva slags menn UTFØRER voldtekten? "normale" familiefedre?

#Hvordan i huleste har det OPPSTÅTT å dømme noen til voldtekt??!?!?!?!#

Slik er det utpå landsbygdene i blandt annet Pakistan, hvor skolegang osv ikke blir gitt. Her er det forferdelig korrupt og uoversiktelig.

#Hva slags menn UTFØRER voldtekten? "normale" familiefedre? #

Slike menn som det finnes overalt i verden, som begår noe slikt. Bare disse mannfolka er antagelig langt mindre intelligente en sine likestillte i andre land.

Flott at slikt kommer frem ... jaggu på tide!Så er det bare å håpe at det blir bekjempet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men du kan ikke vri deg unna at det er MANNFOLK som har skapt denne ukulteren FOR seg? - - for å få tråkket KVINNNFOLK så langt ned at det nesten er uvirkelig,. Jeg identifiserer meg heller ikke med kvinnene som lever slik, men jeg syns synd på dem.

Jada, og Cleopatra var kvinne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, og Cleopatra var kvinne...

Men om jeg hadde skrevet Muslimer her - istedet for mannfolk så hadde du skulle sett på liv! :-)

Mulig jeg skulle skrevet, "jævla uutdanna bondeknøler med beina i middelalderen"? :-) (ref. Taj)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men du kan ikke vri deg unna at det er MANNFOLK som har skapt denne ukulteren FOR seg? - - for å få tråkket KVINNNFOLK så langt ned at det nesten er uvirkelig,. Jeg identifiserer meg heller ikke med kvinnene som lever slik, men jeg syns synd på dem.

Hei,

Det var nok mannfolk som startet med dette, men det er selvsagt ikke andre mannfolk (enn de som utfører det) som er ansvarlige for hva som blir gjort, like lite som du (som kvinne) er ansvarlig for at andre kvinner utfører kjønnslemlestelse i Somalia.

Forøvrig mener jeg å huske at gutten som hadde forholdet til kvinnen av en høyere rang også ble voldtatt, men det står ikke i avisene mer.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...