Gå til innhold

FU: Spiller du noe instrument?


Gjest Rums

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

spiller litt på gitar...orgel/ keyboard, skjeer og flygel om muligheten byr seg :)

Trekkspillet spilles heller meget sjeldent på... kanskje en :kor er hammarn an Edvart hehe

Spiller kun for gøy og har aldri gått å lært...har gehør ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok pianotimer som barn, men har ikke eid piano siden jeg bodde hjemme og var 18 år...

Noen som har lyst til å gi bort et? Det må være sammenleggbart og ferdigstemt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synger i kor. Spilte piano i 14 år også, men har ikke spilt de siste 7 åra. Ellers har jeg prøvd meg både på fiolin, saxofon, gitar og slagverk også. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiller selvfølgelig ukulele. Hele familien spiller ukulele. Ukulelefamilien, det er oss, det.

Jeg sitter faktisk nå å klimprer (heter det klimpre, tru?) litt.

*klimpre, klimpre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uhm...skavviseee...

trompet, fiolin, gitar, piano, div fløyter, ja - igrunnen alt som går an å blåse på/i, alt som går an å slå på eller stryke og gnisse på, eh, ja, eg spiller igrunnen på alt som lager lyd som eg liker. lydene og ulydene fins i platesjappene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jævel på blokkfløyte - helt sant!

Og så har jeg gjennomgått et par orgelkurs i min barndom, så jeg kan lire av meg et par låter der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet med å spille trekkspill i 1975 da jeg var 6 år. For 10-12 år siden begynte jeg med keyboard i tillegg. Spiller nå begge instrumenter med sånn passelig 50/50-fordeling, både hjemme og ute til dans, alene og i orkestre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...