Gå til innhold

Kosmetikk på postordre?


Gjest Knehønen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg handler litt fra Fleur de Santé og Yves Rochèr, og er fornøyd med det jeg kjøper, ihvertfall! Det går mest i ansiktspleie og noen body lotion'er og sånt, ting som jeg vet er bra. Ikke ALT som er interessant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Kjøper ikke. Vil se sminke før jeg kjøper det. Trenger dessuten ikke ny sminke hver månede.

Yves Roche syns jeg er et simpelt billigmerke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper ikke. Vil se sminke før jeg kjøper det. Trenger dessuten ikke ny sminke hver månede.

Yves Roche syns jeg er et simpelt billigmerke.

Ang Yves Rocher: skjønner godt hva du mener, men noen av kremene er faktisk ganske ok. Ellers har de mye jeg IKKE kjøper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Ang Yves Rocher: skjønner godt hva du mener, men noen av kremene er faktisk ganske ok. Ellers har de mye jeg IKKE kjøper...

Okey, du har sikkert rett.

Men er et luksusdyr når det gjelder sminke. Chanel og Lancome gjør meg nesten våt i trusa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt en god del hos Yves Rocher. Spesiekt billig er det ikke der, så jeg kjøper heller Nivea, Loreal og andre merker som er like bra, om ikke enda bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...