Gå til innhold

Skal til Kreta!


Gjest til Kreta

Anbefalte innlegg

Gjest til Kreta

Hei!

Vi (jeg og kona) reiser til Kreta neste uke. Skal på i en landsby som heter Georgioupolis et par mil fra Rethymnon.

Noen som har vært der (eller andre steder på Kreta) og har gode tips?

restauranter og andre morsomme ting?

Er det noen fine steder å snorkle på Kreta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Grekeren

Stikk innom Knossos iallafall :-)

I Rethymnon by (gamlebyen) er det drøssevis med gode restauranter, og prøv for all del gresk mat :-)

Snorkling skal det også være flere muligheter til :-)

God tur :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest til Kreta

Stikk innom Knossos iallafall :-)

I Rethymnon by (gamlebyen) er det drøssevis med gode restauranter, og prøv for all del gresk mat :-)

Snorkling skal det også være flere muligheter til :-)

God tur :-)

Hei!

Tusen takk for svar, men jeg vil gjerne ha helt konkrete tips om restuaranter, steder å besøke og steder for snorkling + gjerne høre fra noen som har vært i byen dit vi skal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke drepe forventningen til turen... men sjansen for at dere kommer til å kjede dere er ganske stor. Det er utrolig dødt og stille der, det er ikke mange restauranter å velge i, vær glad dere får kjøpt mat i det heletatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Tusen takk for svar, men jeg vil gjerne ha helt konkrete tips om restuaranter, steder å besøke og steder for snorkling + gjerne høre fra noen som har vært i byen dit vi skal!

Vi har bare vært i Chania, kjempekoselig by. Ta helst med deg ordbok, lær deg noen setninger og fraser, da blir du tatt vel imot. Et utrolig gjestfritt folk. Reiser dere som familie blir dere satt spesiellt pris på. Lykke til, god reise. Jeg skal tilbake mange ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...