Gå til innhold

Kjeder meg, jeg...


Gjest glimmer

Anbefalte innlegg

Er hjemme i dag, fordi jeg kastet opp i natt. Jeg føler meg egentlig ikke så ille, er temmelig kvalm, men frisk nok til å kjede meg.

Gleder meg til å jobbe igjen i morgen, å sitte hjemme er helt grusomt...

Hva driver dere andre med akkurat nå? Noen ideer til aktiviteter som er litt fysisk krevende, men som kan hjelpe meg komme gjennom dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sitter her å inntar formiddagsmaten. Ellers så har jeg ryddet litt, vasker tøy og skal snart lage middag. Sovet litt har jeg også.

Hm, sove litt hadde kanskje vært en idè... Husarbeidet og middagslaging for vente, eventuelt overlater jeg det til de friske.

Kanskje jeg kan legge meg i senga og lese litt, behøver jo ikke nødvendigvis sove...

Ha en fin dag du, i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, sove litt hadde kanskje vært en idè... Husarbeidet og middagslaging for vente, eventuelt overlater jeg det til de friske.

Kanskje jeg kan legge meg i senga og lese litt, behøver jo ikke nødvendigvis sove...

Ha en fin dag du, i alle fall :)

Det samme til deg. Prøv forresten Nyco mot kvalmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...