Gå til innhold

det gikk rett i dass....

afrowoman

Anbefalte innlegg

Heisan!

Ringte til legen nå for å høre om hcg hadde økt. På 2 1/2 uke hadde det økt fra 111 til 210. Håper ikke at alt topper seg med at det har satt seg i eggleder. Det orker jeg ikke. Får bare håpe at blødningene kommer snart så jeg kan bli ferdig med dette.

Huff er så deppa nå, bare gråter.

Må vi igang med ny 3 pakning?? Jeg vil ikke gi opp heller.

Hvis det skulle vært utenfor livmoren så hadde vel hcg steget litt mere?

klem fra en deppa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei afrowoman

Først av alt har ikke peiling på hcg nivåer.

Vil bare sende deg en oppmuntring, skal tenke på deg i dag, sende masse positive vibrasjoner ...

Lykke til videre, selv om jeg håper at dette forsøket går seg til for deg.

Uansett så er du en fighter, som ikke gir opp. Tøff dame!!!

Sender en trøste klem og et :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei afrowoman

Først av alt har ikke peiling på hcg nivåer.

Vil bare sende deg en oppmuntring, skal tenke på deg i dag, sende masse positive vibrasjoner ...

Lykke til videre, selv om jeg håper at dette forsøket går seg til for deg.

Uansett så er du en fighter, som ikke gir opp. Tøff dame!!!

Sender en trøste klem og et :-)

Kjære deg,

Så fælt du må ha det nå!! Å leve slik i det uvisse er helt forferdelig!

Hvor lenge siden er det du testet positivt? Hadde det vært mulighet for å ta en UL for å se om det var noe der? Evnt. ta nye blodprøver annen hver dag. Har du snakket med gynekologen din, og hva mener h*n?

Håper i det lengste at det ordner seg for deg, men jeg skjønner at du er bekymret!

Stor trøsteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, afrowoman, dette var ikke det innlegget jag hadde håpet å finne fra deg..

Sender deg masse trøsteklemmer, og får håpe du blir ferdig med dette relativt fort...

Kan tenke meg hvordan du har det nå, har selv vært der etter å først ha testet positivt på mitt første forsøk. Jeg har aldri hatt større oppturer og nedturer noen annen gang i livet, enn jeg hadde de dagene det sto på.

Pass på hverandre så godt dere kan :-)

Mange, mange trøsteklemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan desverre ikke hjelpe deg med Hcg-verdiene, men vil gjerne si at jeg tenker på deg!

Håper at du kanskje får tatt en UL for å få svar.

Lykke til

Klem kul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Afrowoman!

Ville bare prøve å trøste deg, kan ikke si annet enn at det er fryktelig det du gjennomgår! Oppturer, bekymringer og så nedturer, dette er grusomt!

Trøster og klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...