Gå til innhold

Må tisse!


Gjest MiniTee

Anbefalte innlegg

Ofte når jeg har sex, så er det ofte det kjennes ut som om jeg må tisse.

Og ikke si at jeg bare skal vente litt, så blir det deilig.

Jeg får mange orgasmer uten å føle dette først. Og det er bare ubehagelig når det føst starter, og jeg må be kjæresten min stoppe opp litt.

Alle sier at det er g-punktet som blir stimulert, men gurimalla da! Det er jo bare ekkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke bare passe på å tisse FØR sex'en da, slik at blæra er noenlunde tom?

Jeg tisser alltid før sexen. Og jeg må ikke tisse egentlig,-men plutselig kommer det sånn akutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også alltid slik når jeg sitter oppå og ikke "hjelper til selv". Rett før det går for meg så er det akkurat som om jeg skal tisse på meg. Det er nok G-punktet som du sier selv. Etter det jeg har forstått så er jo g-punktet ved blæren vår så da er det jo ikke så unaturlig. Jeg vet også at det hjelper ikke å tisse rett før samleiet....følelsen er der fordet.

Kos deg med "tissefølelsen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capo1365380365

Det der er naturlig. alle jenter jeg har vært sammen med har sagt og gjort nøyaktig det samme. Etterhvert ble jeg nysgjerrig på hva dette kunne være, og fant ut at det er en type renselsesprosess. Det kommer særlig rett FØR eller rett ETTER en orgasme. Noen ganger også litt etter at samleiet er over. Urinen skal altså "rense" det som måtte være av uhumskheter rundt skjedeåpningen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...