Gå til innhold

Gif fil i words dokument


kati

Anbefalte innlegg

Skal lage en invitasjon, men klarer ikke å sette inn en gif fil i Word. Det blir bare et bilde...

Er det noen lure hodet som kan hjelpe? (Word versjon 7.0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke et bilde da? - GIF er vel vanligvis det? - Prøv copy/paste, -eller ta Insert/picture/from file. Det SKAL gå!

Det er et bevegelig bilde. Og når jeg setter det inn i et words dokument blir det et "still" bilde. Det er der problemet ligger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et bevegelig bilde. Og når jeg setter det inn i et words dokument blir det et "still" bilde. Det er der problemet ligger...

åja! - man kan ikke bruke animerte GIf's i et statisk format som Word er.......det syns ikke på print heller! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja! - man kan ikke bruke animerte GIf's i et statisk format som Word er.......det syns ikke på print heller! :-)

Takk for svar :)

Nei, jeg får vel vente til utviklingen har nådd dette også... :) Det hadde jo bare vært så tøfft! (Skulle sende invitasjonene på mail)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

Nei, jeg får vel vente til utviklingen har nådd dette også... :) Det hadde jo bare vært så tøfft! (Skulle sende invitasjonene på mail)

åja, på mail ja! ;) men lag en html-side og legg ut på nettet - så sender du bare en link til den siden, -som denne som jeg lagde da Retvizan hadde bursdag:

http://www.geocities.com/flisa_ja/grattis.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...