Gå til innhold

Til dere som har/har hatt "noen på si"


Gjest deilig deilig

Anbefalte innlegg

Gjest deilig deilig

Jeg har fått meg en "elsker". Er i et forhold som har gått lit tregt i det siste, og elskeren min hjalp meg å komme meg litt ovenpå igjen. Men, det jeg undres på hvilke typer følelser har dere ovenfor en som dere har på si? Kribler det når dere tenker på den? Blir dere kun kåte va personen, eller er det "noe mer" Kan dere beskrive litt? Er nemlig litt bekymret for at jeg driver og forelsker meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hagen1365380365

Hvis du forelsker deg, så har du et problem, som du MÅ løse på en eller annen måte.

Jeg har kjørt utelukkende på "fucking good friends", prinsippet. Jeg har bevisst styrt unna dem jeg mistenkte at jeg kunne få følelser for, eller evt. omvent.

På den måten kan jeg hilse uanstrengt og slå av en prat, som med hvilken som helst bekjent ellers.

Vær sikker på og åpen om hva dere nå gjør. Det er alfa omega, så sant du ikke planlegger å gå fra partneren din uansett da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SLUTT med det tullet med en gang! Utroskap er noe dritt! Er du ikke glad i han du er sammen med? Hvis ja; skam deg og gi elskeren avskjed på grått papir. Hvis nei; avslutt det dødene forholdet.

Det er ingen god unnskyldning for utroskap, og det gjør like forbanna vondt uannsett hvorfor og hvordan. Og uannsett hvilken side av saken du står på - ja, dersom du har LITT medfølelse, samvittighet og moral.

Ja, dette vet jeg, har stått på begge sider. Det er ikke noe jeg unner min verste fiende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare det faktum at du har skaffet deg en elsker viser at du er litt på tur...

synes oppriktig synd på din samboer/kjæreste, han fortjener garantert bedre enn dette...

kom deg bort fra dette, det løser ingenting, og det eneste du oppnår er faren for følelser og sykdommer... (kan jo være at du får hatt litt god sex også, men)

nei, dump kjæresten din, ta deg sammen og hump rundt eller bevar elskeren din etter at du har avsluttet ditt nåværende forhold...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kosejente

Har to "fucking good friends", der alt er avklart om at det bare er sex (og vennskap) og ikke noe mer. Jeg er ikke i et forhold, men det er de. Stortrives i situasjonen, de er fantastiske elskere! Om jeg merket at jeg begynte å få følelser for noen av dem ville jeg trukket meg unna, er ikke interessert i noe forhold, og heller ikke i å ødelegge for dem. Burde kanskje funnet noen single elskere, men dette bare ble slik og jeg vil ikke gi dem opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet1

De som er i et forhold og som har en elsker ved siden av er jammen ikke noe fornuftige av seg.Tenk på når den andre parten får greie på det.Da blir den såret.

Nei,utroskap er noe dritt og burde ikke ha vært lov!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har to "fucking good friends", der alt er avklart om at det bare er sex (og vennskap) og ikke noe mer. Jeg er ikke i et forhold, men det er de. Stortrives i situasjonen, de er fantastiske elskere! Om jeg merket at jeg begynte å få følelser for noen av dem ville jeg trukket meg unna, er ikke interessert i noe forhold, og heller ikke i å ødelegge for dem. Burde kanskje funnet noen single elskere, men dette bare ble slik og jeg vil ikke gi dem opp.

Hvordan merker du om du får følelser for dem? For noen typer følelser har du vel for dem siden du tross alt gjør det du gjør med dem? Greit å tenke og tenne på dem, men ikke begynne å savne dem eller noe? Eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snurre Sprett

Jeg har prøvd dette med å bare være gode venner, og samtidig ha et (veldig bra, for øvrig) sexuelt forhold - Det gikk greit en stund men jeg forelsket meg etter hvert og det gjorde veldig vondt - På mange måter har det vært verdt det til nå (flest gode dager) men det blir tygre etter hvert...

Hvis det ikke er forsent, er det kanskje på tide å avslutte? Problemet er jo bare at når man begynner å lure på om man er forelsket, er det som regel for sent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kosejente

Hvordan merker du om du får følelser for dem? For noen typer følelser har du vel for dem siden du tross alt gjør det du gjør med dem? Greit å tenke og tenne på dem, men ikke begynne å savne dem eller noe? Eller hva?

Tja... Jeg er jo glad i dem begge. Men jeg er ikke forelsket, det tillater jeg meg ikke å bli heller. Men det er bare en jeg savner når jeg ikke har sett ham på en stund. Ville skygget unna den dagen jeg ble fortvilet over at han har dame tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...