Gå til innhold

kjønnsykdom? Hjelp!!


Gjest pillo

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 20 år, som lurer på om jeg har fått en form for kjønnsykdom. Jeg har fått en del utflod, den er gul/brun, og lukter forferdelig vondt. Der et faktisk sånn at jeg kjenner det helt gjennom tykke dongeribukser, og det er forferdelig plagsomt. Når jeg har sex med kjæresten blir jeg utrolig våt, og jeg kjenner den ekle lukten. Jeg prøvde med Canesten kur, som var krem, og en innføringspille.. det hjalp i ca. en uke, men nå har det kommet tilbake.

Hva kan det være, og hva skal jeg gjøre?

pillo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest no nick today

Hei på deg!

Hadde det på samme måte som deg. Det luktet råtten fisk og jeg kjente lukten gjennom klærne. Jeg gikk til lege og fikk en penisilinkur. Dette var ikke smittsomt så typen min trengte ikke spise medisin. Legen sa at det var på grunn av ubalanse av bakteriefloraen i skjeden. Men du må til lege, hvis ingen andre har noen bedre råd til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...