Gå til innhold

Kjeks før ekteskapet og andre sprø fristelser


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Kjeks er hyperaktuelt. Vi her inne syns jeg er for kjeksfikserte. Kjeksexperter uttaler seg som om kjeks var noe dagligdags, men det er det ikke, det hører natten til. Vi har vanlig kjeks, analkjeks (med sjokoladetrekk) våt kjeks (litt klissete) vi har kjekshjelpemidler, kjeksklubber, kjeksuelt overførbare sykdommer, kjeks med venner og kjeks med ukjente. Mange har et problematisk kjeksliv. Og vi har boka Hot Kjeks (oppskrifter). Noen har kjeks helt alene, og trenger ikke dele med andre. Vi har Mariekjeks (godt for Marie) og vi har bokstavkjeks (hva nå det kan være). Dyrekjeks. Homokjeks. Jentekjeks og guttekjeks og trekantkjeks(bedre enn rund kjeks). Vi har kjeks i 80-åra (fra 1980-1990). Telefonkjeks. Å nyte kjeks er vanligere enn du tror.

Dette fant jeg på nå ! Sprøtt ikke sant ?

:-):-):-):-):-):-):-):-):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ulv I Faarikaal

Åsså har vi kapteinkjeks, det foretrekker jeg, spesielt flykapteinkjeks. Mens andre liker flyvertinnekjeks.

Flyvertinner ja, de måtte sette alle flya på bakken fordi de hadde oppdaga en sprekk i ale flyvertinnene ! Skummelt å fly når besetningen sprekker både her og både der.

I Sverige hadde de i fjor verdens første "herreløse" fly. Mannskapet var bare damer, faktisk. Vi modige menn i de farlige fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knas - knekk.

Kjeks med fyll er ikke så bra.

Heller ikke is og kjeks. Veldig kaldt.

Is og kjeks er hakket bedre enn is og pannekaker. Klissete kalde pannekaker med smelta is-gugge i....fatter det ikke.

Men ellers så er kjeks det nye ordet til datteren min, hun sitter ved hvert måltid og ber tynt om "ekhsj"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Is og kjeks er hakket bedre enn is og pannekaker. Klissete kalde pannekaker med smelta is-gugge i....fatter det ikke.

Men ellers så er kjeks det nye ordet til datteren min, hun sitter ved hvert måltid og ber tynt om "ekhsj"

SIste jeg hørte var "joff eller bø ?" overs: loff eller brød ?) til bestefar mente det var nok etter 233 repetisjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...