Gå til innhold

Uttak til onsdag

Maye

Anbefalte innlegg

Endelig er datoen satt og eggløsningsprøyten kjøpt inn (Bare 88 kroner... jeg lurte på om de hadde slått feil på kassa og manglet en null, gledelig overraskelse)

Så, ikke flere spray på meg, og bare en liten (ehh.... 5000ie høres nå stort ut,spør du meg) sprøyte til så er jeg ferdig med medisinene før forsøket. Dette blir spennende, gleder og gruer meg til uttak. Gleder meg mest siden jeg føler meg som en oppblåst hval, men eggposene mine så fine ut sa legen.

Lykke til alle rugere/stikkerer/sprayere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Hvor tar du forsøket ditt?

Deilig å være ferdig med medisinene ikke sant?

Lykke til på egguttak!!

Utrolig deilig å være ferdig med medisinene. Gleder meg til å kunne sove en natt uten alarmen som minner om å ta et spray klokka 7 om morgenen.

Vi tar forsøket på Røde Kors Klinikken.

Ser du skal begynne å stikke til tirsdag, jeg synes tiden etter jeg begynte å stikke har gått utrolig fort. Krysser fingrene for deg, alle gode ting er tre :-)

Ser forresten at du Bzzz'er innom de tåpelige Personlig melding innlegggende *ler godt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig deilig å være ferdig med medisinene. Gleder meg til å kunne sove en natt uten alarmen som minner om å ta et spray klokka 7 om morgenen.

Vi tar forsøket på Røde Kors Klinikken.

Ser du skal begynne å stikke til tirsdag, jeg synes tiden etter jeg begynte å stikke har gått utrolig fort. Krysser fingrene for deg, alle gode ting er tre :-)

Ser forresten at du Bzzz'er innom de tåpelige Personlig melding innlegggende *ler godt*

Hei igjen!

Bra at jeg kan fremkalle latteren hos noen *ler*

Jeg skal begynne å stikke på torsdag og da går det slag i slag. Gleder meg til første stikk (for 3. gang) og alle gode ting (for mitt tilfelle) er 3 ja ;-)

Venter spent på oppdatering etter uttak på onsdag fra deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5000 ie.. ja det hørtes mye ut. ikke rart du føler deg oppblåst..

lykke til på onsdag! selv syntes jeg egguttaket var en positiv opplevelse, det lille ubehaget ble overskygga av hva det faktisk er de gjør- og altså hvor superlangt i prosessen man er kommet .

lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...