Maye Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Endelig er datoen satt og eggløsningsprøyten kjøpt inn (Bare 88 kroner... jeg lurte på om de hadde slått feil på kassa og manglet en null, gledelig overraskelse) Så, ikke flere spray på meg, og bare en liten (ehh.... 5000ie høres nå stort ut,spør du meg) sprøyte til så er jeg ferdig med medisinene før forsøket. Dette blir spennende, gleder og gruer meg til uttak. Gleder meg mest siden jeg føler meg som en oppblåst hval, men eggposene mine så fine ut sa legen. Lykke til alle rugere/stikkerer/sprayere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tieto Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Hei! Hvor tar du forsøket ditt? Deilig å være ferdig med medisinene ikke sant? Lykke til på egguttak!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maye Skrevet 2. september 2002 Forfatter Del Skrevet 2. september 2002 Hei! Hvor tar du forsøket ditt? Deilig å være ferdig med medisinene ikke sant? Lykke til på egguttak!! Utrolig deilig å være ferdig med medisinene. Gleder meg til å kunne sove en natt uten alarmen som minner om å ta et spray klokka 7 om morgenen. Vi tar forsøket på Røde Kors Klinikken. Ser du skal begynne å stikke til tirsdag, jeg synes tiden etter jeg begynte å stikke har gått utrolig fort. Krysser fingrene for deg, alle gode ting er tre :-) Ser forresten at du Bzzz'er innom de tåpelige Personlig melding innlegggende *ler godt* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tieto Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Utrolig deilig å være ferdig med medisinene. Gleder meg til å kunne sove en natt uten alarmen som minner om å ta et spray klokka 7 om morgenen. Vi tar forsøket på Røde Kors Klinikken. Ser du skal begynne å stikke til tirsdag, jeg synes tiden etter jeg begynte å stikke har gått utrolig fort. Krysser fingrene for deg, alle gode ting er tre :-) Ser forresten at du Bzzz'er innom de tåpelige Personlig melding innlegggende *ler godt* Hei igjen! Bra at jeg kan fremkalle latteren hos noen *ler* Jeg skal begynne å stikke på torsdag og da går det slag i slag. Gleder meg til første stikk (for 3. gang) og alle gode ting (for mitt tilfelle) er 3 ja ;-) Venter spent på oppdatering etter uttak på onsdag fra deg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobla1365380358 Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 hei maye ville bare ønske deg lykke med uttak og innsetting!!! mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aviva Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 5000 ie.. ja det hørtes mye ut. ikke rart du føler deg oppblåst.. lykke til på onsdag! selv syntes jeg egguttaket var en positiv opplevelse, det lille ubehaget ble overskygga av hva det faktisk er de gjør- og altså hvor superlangt i prosessen man er kommet . lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest candide Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Hei Maye! Ønsker deg lykke til med uttaket! Jeg kommer etter om en uke. Det skal bli deilig å få det overstått... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løve69 Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Sender gode vibber og ønsker deg lykke til på uttaket. Hold oss oppdatert, her følger vi spent med og heier deg frem! Optimistisk klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.