Gå til innhold

Brenning av MP3-filer


mekkern

Anbefalte innlegg

Jeg bruker Nero til å brenne MP3-filer.

Det er imidlertid ei begrensning på ca. 70-80 min. på ei CD-plate. Så selv om ikke plata er fylt i MB så får jeg ikke brenne flere sanger enn som med vanlige WAV-filer.

Noen som vet om dette kan omgås på noen måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kartoffel

Du må bestemme deg om du vil brenne filene som musikk, eller som data-filer.

På en musikk-cd (en cd som kan spilles i hvilkensomhelst cd-spiller) er det plass til 74(ca) minutter med musikk.

Som mp3-filer på en data-cd, som bare kan spilles av spillere som kjenner mp3-formatet, er det plass til en 700-800 Mb, og det er ganske mange mp3-filer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke så godt til Nero, men om du brenner det som audio cd, så gjør den vel MP3 filene om til wav-filer automatisk. Det gjør i hvertfall mitt brenner-program. Om du skal beholde dem i MP3 format så må du brenne det som en data cd, og ikke som en audio cd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...