flisa Skrevet 2. september 2002 Skrevet 2. september 2002 *kremt* jeg har bare vært inne og betalt regninger til 6500, - så da kan jeg vel få lov til å være her i 5 minutter? :-) 0 Siter
birdie Skrevet 2. september 2002 Skrevet 2. september 2002 *flire* Excuses, excuses, excuses.. 0 Siter
flisa Skrevet 2. september 2002 Forfatter Skrevet 2. september 2002 *flire* Excuses, excuses, excuses.. jamen atte - jeg er hjemme alene også! :-) Også har jeg ØL! *raaap* og potetgull med Lime.....men det står det jo ikke noe om i den vanskelige boken "din". Syns den var vanskelig jeg., ER den det? Følger du den? 0 Siter
Solsikke Skrevet 2. september 2002 Skrevet 2. september 2002 Så du er også flink å finne på unnskyldninger:D 0 Siter
birdie Skrevet 2. september 2002 Skrevet 2. september 2002 jamen atte - jeg er hjemme alene også! :-) Også har jeg ØL! *raaap* og potetgull med Lime.....men det står det jo ikke noe om i den vanskelige boken "din". Syns den var vanskelig jeg., ER den det? Følger du den? *mumle* Tenkte jeg skulle begynne nå som jeg var ferdig gravid, jeg.. Ja? # 0 Siter
mrxx Skrevet 3. september 2002 Skrevet 3. september 2002 Hva med meg da? Jeg har betalt for langt over 50.000 denne måneden. Utgifter er noe dritt:-) 0 Siter
flisa Skrevet 3. september 2002 Forfatter Skrevet 3. september 2002 Hva med meg da? Jeg har betalt for langt over 50.000 denne måneden. Utgifter er noe dritt:-) Jeg har ikke så store inntekter som du har utgifter, - - har du? :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.