Gå til innhold

Puster tungt i heimen, særlig om natten

Anbefalte innlegg

Thomas781365380373

Eg har problemer med å sove om natten, eg puster veldig tungt, og det høres ut som eg har bronkit. (får sånn pipelyd når eg puster)

Hoster mye.

Men om dagen er eg så og si helt fin, når eg er ute så kjenner eg ingenting. Puster helt normalt.

Kan det være noe med at det er støv i huset? At eg reagerer mot det?

Eg har ikke hatt dette problemet før. Det kom etter eg flyttet inn i ny leilighet. Men vi har støvsuget hele leieligheten men alikevel så er det grusomt om natten:( Er det noen som kan være så snill og hjelpe meg.

- finnes det noen tabletter som kan hjelpe meg?

Fortsetter under...

Thomas781365380373

Er det fuktighet i veggene elns på soverommet? Har opplevd det samme sjøl, bodde i kjellerleilighet. Plagene forsvant når vi flytta.

vet ikke om det er fuktig, men det er veldi varmt og må ha vinduene på soverommet åpne om nettene. (og vi bor i kjeller leilighet også) men leilgiheten er helt ny da.. så tror ikke veggene er fuktige..

men det har jo vært en fuktig sommer da.. kanskje det gir seg ut mot høsten?

Men er det noen tabletter som kan hjelpe meg?

Thomas781365380373

Røyker du Thomas?

Det samme skjedde meg for et par år siden.Da røyka jeg ca. 10-15 røyk om dagen

Nå har jeg halvert inntaket og hostinga er borte

Det er vært et forsøk

vel eg røyker men bare når eg drikker, dvs i helgene. men eg fester ikke hver helg. i uke dagene har eg sluttet å røyke.

Gjest qweroiuqwerdpoiu

vet ikke om det er fuktig, men det er veldi varmt og må ha vinduene på soverommet åpne om nettene. (og vi bor i kjeller leilighet også) men leilgiheten er helt ny da.. så tror ikke veggene er fuktige..

men det har jo vært en fuktig sommer da.. kanskje det gir seg ut mot høsten?

Men er det noen tabletter som kan hjelpe meg?

Det vet jeg ikke om det er noen tabl som kan funke. Hvis det er "astma-plager" så burde det kanskje hjelpe med en inhalator. Hør med lege.

• 3 uker senere...

Annonse

Det vet jeg ikke om det er noen tabl som kan funke. Hvis det er "astma-plager" så burde det kanskje hjelpe med en inhalator. Hør med lege.

Light brus førte til lignende sumtomer på meg.

Ett annet alternativ er luft renser.

Du må teste ut forsjellig årsaker og utelukke forsjellige årsaker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...