Gå til innhold

En ting jeg lurer litt på..


akinna

Anbefalte innlegg

Lurer litt her jeg sitter og ruger. Når skal mensen IKKE komme etter et forsøk, har liksom mistet litt oversikten over syklusen min. Er på rugedag 5, skal vel ikke begynne å engste meg for det allerede nå? Men når...?

rare tanker fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann akinna.

Har selv vært igjennom 3 icsi forsøk,og alle tre gangene kom mensen på den 10 dagen etter innsetting.Dette varierer jo fra person til person,men sånn var det iallefall for meg. Ønsker deg lykke til fremover,du har en spennende tid forran deg:)

(Derimot klarte vi det til slutt med hjelp av donorinseminasjon:) )

Hilsen jol 6+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bobla1365380358

hei akinna

jeg har bare vært igjennom ett forsøk, men jeg fikk ikke mens før 3 dg. etter blodprøve....

er vel veldig individuelt.

hvis du mener i forhold til syklus, så må du vel bare regne fra siste mens, som skulle vært rett før du startet på sprøyter...

lykke til med ruginga!!!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

venta mensen og fikk skikkelig menssmerter fundt den sjuende dagen etter innsetting... var nok da jeg egentlig skulle hatt den...

men den kom aldri og istedet testa jeg to blå forrige uke.

lykke til så masse med ruginga. mensen kommer ikke.... mensen kommer ikke.....

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...