Snoopy_Syttifire Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Home again.... Har hatt en veldig trivelig helg i byen sammen med gubben og hans undersotter. Og søndag kveld får han ut i langfri med ferie og avspasering i 3 ukeeeeerr *jubler*. Hadde meg et skikkelig ryggtak i går. Skulle bare plukke opp håndduken fra gulvet etter dusjingen og der *small* det bak i ryggen. Gubben påstår at overdreven hygiene ikke er av det gode...hehe. I hele går hadde jeg ganglaget og faktene til en høygravid. Åla meg opp i og ut av stoler og sofa, skikkelig stilig. Bedre i dag og ser atter lyst på livet. Er dere moden for en smule skravling i kveld????? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raglan Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Litt seinere eller ?? Har lyst til å senke mitt vakre legeme i badekaret en stund 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoopy_Syttifire Skrevet 2. september 2002 Forfatter Del Skrevet 2. september 2002 Litt seinere eller ?? Har lyst til å senke mitt vakre legeme i badekaret en stund Bare senk ditt vakre legeme i badekaret du. Jeg drikker te og spiser knekkebrød. Snakkes senere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest retvizan Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Litt seinere eller ?? Har lyst til å senke mitt vakre legeme i badekaret en stund Hvis man senker et legeme ned i vann, så vil legemet bli.. - - - - - - - - - - - - - - - - - - ..vått. Raglefanten, i kveld kan jeg ikke. Skulle akkurat til å begynne på *Villspor*, MÅ jo lese den ferdig før torsdag. Da begynner tv-serien! :-) Har tidlig vakt i morgen, serru, kanke kose med Wallander halve natta når man skal opp kl 5. Hilse St Snoopy da! Hmm..også passe på at du ikke blir for vablete på legemet. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Hvis man senker et legeme ned i vann, så vil legemet bli.. - - - - - - - - - - - - - - - - - - ..vått. Raglefanten, i kveld kan jeg ikke. Skulle akkurat til å begynne på *Villspor*, MÅ jo lese den ferdig før torsdag. Da begynner tv-serien! :-) Har tidlig vakt i morgen, serru, kanke kose med Wallander halve natta når man skal opp kl 5. Hilse St Snoopy da! Hmm..også passe på at du ikke blir for vablete på legemet. ;-) Har du funnet ut hva serien het? - og så sier du NADA????????:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Bare senk ditt vakre legeme i badekaret du. Jeg drikker te og spiser knekkebrød. Snakkes senere. Når jeg blir rik, og slutter å jobbe, da skal jeg også logge meg på på kveldstid! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest retvizan Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Har du funnet ut hva serien het? - og så sier du NADA????????:-) Oops! Trodde du hadde funnet det ut sjøl, vettu. Ok da... SERIEN HETER VILLSPOR!!! He, he.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoopy_Syttifire Skrevet 3. september 2002 Forfatter Del Skrevet 3. september 2002 Når jeg blir rik, og slutter å jobbe, da skal jeg også logge meg på på kveldstid! :-) Jeg jobber. Er ikke rik. Befinner meg her om kveldene når jeg ikke er i byen og slafser på gubben. Skulle gjerne vært rik. Skulle gjerne jobbet mindre av helsemessige årsaker. Skulle gjerne befunnet meg i Australia på spennende eventyr sammen med gubben. Men sånn fungerer det bare ikke i mitt liv *snufs* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.