Gå til innhold

Albyl e? Dispril?


Gjest sarp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei.

jeg brukte aldri noe albyl e eller dispril. og mitt ivf forsøk var svært så vellykket.

legen min sa det ikke var vanlig prosedyre å gå på disse tablettene. det var i så fall etter spontanaborter eller for å hjelpe egga å feste seg (er jo blodfortynnende midler).

siden både jeg og mannen min var "normale" og ingen fant noe feil anbefalte han heller ikke albyl e.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

jeg brukte aldri noe albyl e eller dispril. og mitt ivf forsøk var svært så vellykket.

legen min sa det ikke var vanlig prosedyre å gå på disse tablettene. det var i så fall etter spontanaborter eller for å hjelpe egga å feste seg (er jo blodfortynnende midler).

siden både jeg og mannen min var "normale" og ingen fant noe feil anbefalte han heller ikke albyl e.

Hei sarp!

Jeg begynte med Albyl-E 75mg helt på slutten av sprøyteperioden. Gynekologen min mente det kunne være lurt å prøve det denne gangen, siden jeg mistet i uke 8/9 på forrige forsøk. Albyl-E er blodfortynnende, og skal øke blodgjennomstrømmingen til livmor, slik at egget lettere fester seg. Ingen dokumentert virkning, men det er en del leger som har tro på det.

Lykke til med forsøket ditt!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sarp :o)

Jeg har brukt A-e under begge forsøkene rett og slett fordi jeg spurte og Volvat sa - greit nok. Fikk beskjed om å ikke starte før etter eggutthentingen. Dette fordi det er blodfortynnede og at uthentingen i seg selv medfører en risiko for blødninger (forsto du?).

Lykke til!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...