Gå til innhold

Noen som har lest....


tie

Anbefalte innlegg

Anne Holts "Det som er mitt" fra i fjor?

Eller Morten Harry Olsen "Mord og galskap - roman om en forbrytelse" fra -00?

Hvem bør jeg lese først? Ja - jeg har trøbbel med å velge... og ja - jeg stoppa kun foran krimreolen på biblioteket i dag.

;o)

Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke lest akkurat den boken av Anne Holt, men generelt liker jeg ikke bøkene hennes. De er overfladiske og kjedelige, som krim ofte blir.

Om du vil lese god krim, prøv Henning Mankell eller den gode, gamle Agatha Christie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Holts "Det som er mitt" fra i fjor?

NEI!

Eller Morten Harry Olsen "Mord og galskap - roman om en forbrytelse" fra -00?

NEI!

Hvem bør jeg lese først? Ja - jeg har trøbbel med å velge... og ja - jeg stoppa kun foran krimreolen på biblioteket i dag.

Ta toern først du!!=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest akkurat den boken av Anne Holt, men generelt liker jeg ikke bøkene hennes. De er overfladiske og kjedelige, som krim ofte blir.

Om du vil lese god krim, prøv Henning Mankell eller den gode, gamle Agatha Christie.

Alt er dessverre fortært allerede av begge nevnte forfattere...

Det spørs om det blir den gamle "elle melle" greia. Nå sitter jeg å leser litt i begge to - og det går jo ikke på sikt!

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Holts "Det som er mitt" fra i fjor?

NEI!

Eller Morten Harry Olsen "Mord og galskap - roman om en forbrytelse" fra -00?

NEI!

Hvem bør jeg lese først? Ja - jeg har trøbbel med å velge... og ja - jeg stoppa kun foran krimreolen på biblioteket i dag.

Ta toern først du!!=o)

Da gjør jeg som du sier!

Takk for at du valgte så fint for meg - av og til står en oppi i fryktelige ting alene og da er det godt å ha dol å vende seg til!

Atter en gang takk!

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gjør jeg som du sier!

Takk for at du valgte så fint for meg - av og til står en oppi i fryktelige ting alene og da er det godt å ha dol å vende seg til!

Atter en gang takk!

;o)

Bare hyggelig å kunne hjelpe...

Få referat når du er ferdig med den da!

=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare hyggelig å kunne hjelpe...

Få referat når du er ferdig med den da!

=o)

Det er greit ja!

Tror nemlig jeg har lest en bok tidligere av'n Harry - og synes og huske at jeg likte den. Dessuten stod Harry og Ann ved siden av hverandre, så da ble det de to...

Når en samtidig ser det faktum at valget ble tatt mellom en stabel med Emma&Thomas, Ludde, Karsten&Petra og noen videoer

samt en liten masende krabat som bare ville hjem, så kan en forstå hvorfor en tar slike hasteavgjørelser...Men det straffer seg! Ingen av bøkene er utpregede "deg-vil-jeg-lese-nå-med-en-gang-bøker", og da ble valget vanskelig ja!

Jepp - det er mye en skal slite med ;o)

Referat kommer sjølsagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit ja!

Tror nemlig jeg har lest en bok tidligere av'n Harry - og synes og huske at jeg likte den. Dessuten stod Harry og Ann ved siden av hverandre, så da ble det de to...

Når en samtidig ser det faktum at valget ble tatt mellom en stabel med Emma&Thomas, Ludde, Karsten&Petra og noen videoer

samt en liten masende krabat som bare ville hjem, så kan en forstå hvorfor en tar slike hasteavgjørelser...Men det straffer seg! Ingen av bøkene er utpregede "deg-vil-jeg-lese-nå-med-en-gang-bøker", og da ble valget vanskelig ja!

Jepp - det er mye en skal slite med ;o)

Referat kommer sjølsagt!

Hvis du er en sliten småbarns mor som trenger lett krim,Så les Mary Higgins Clark!

Lett krim,meget spennende og fengende bøker...Annbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er en sliten småbarns mor som trenger lett krim,Så les Mary Higgins Clark!

Lett krim,meget spennende og fengende bøker...Annbefales!

Sliten småbarnsmor?

*ser meg lett frenetisk rundt i rommet*

Hvor?

Jeg?

Etter 3 år med altfor lite søvn på nettene, ett skrantende samliv og en pyton jobb?

Jeg er _ikke_ sliten og trenger _ikke_ Marry-bøkene!

Gi meg tung, tung, ultratung litteratur!

Jeg er _ikke_ sliten!

;o)

*smil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten småbarnsmor?

*ser meg lett frenetisk rundt i rommet*

Hvor?

Jeg?

Etter 3 år med altfor lite søvn på nettene, ett skrantende samliv og en pyton jobb?

Jeg er _ikke_ sliten og trenger _ikke_ Marry-bøkene!

Gi meg tung, tung, ultratung litteratur!

Jeg er _ikke_ sliten!

;o)

*smil*

OII du beskriver jo meg!!Bare at jeg har to krabater da!*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OII du beskriver jo meg!!Bare at jeg har to krabater da!*s*

Stønn...

To! Hvordan orker du? Egglederene mine knyter seg i vemmelse. Intet problem egentlig, forknytte eggledere spiller ingen rolle så lenge en ikke har sex...For da blir det ihvertfall ikke flere! Så du kan godt si at jeg ligger på minussida ifht. sjansene til å få en avlegger til...Forknytte eggleder og utensex, jeg kan sikkert oppdrive en aldri så liten knute på en eggstokk også...;o)

Nå skal jeg prøve å lese litt i boka til'n Harry, så får vi se hvor lang tid det tar før krabaten våkner...Dessuten er avlegger'n syk, og da blir det enda mer uro... Kanskje Marry var et godt tips allikevel?

Men jeg gjentar høyt og tydelig

Jeg er et _overskuddsmenneske_.

*stønn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er dessverre fortært allerede av begge nevnte forfattere...

Det spørs om det blir den gamle "elle melle" greia. Nå sitter jeg å leser litt i begge to - og det går jo ikke på sikt!

;o)

Da anbefaler jeg å sende begge bøkene tilbake til biblioteket og finne deg noe ordentlig litteratur, utenom krimkategorien ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stønn...

To! Hvordan orker du? Egglederene mine knyter seg i vemmelse. Intet problem egentlig, forknytte eggledere spiller ingen rolle så lenge en ikke har sex...For da blir det ihvertfall ikke flere! Så du kan godt si at jeg ligger på minussida ifht. sjansene til å få en avlegger til...Forknytte eggleder og utensex, jeg kan sikkert oppdrive en aldri så liten knute på en eggstokk også...;o)

Nå skal jeg prøve å lese litt i boka til'n Harry, så får vi se hvor lang tid det tar før krabaten våkner...Dessuten er avlegger'n syk, og da blir det enda mer uro... Kanskje Marry var et godt tips allikevel?

Men jeg gjentar høyt og tydelig

Jeg er et _overskuddsmenneske_.

*stønn*

He he da kan jeg sjokkere deg med at vi også får besøk av den tredje krabaten ti dager i mnd...(feil å si krabater når det faktisk er tre jenter:)

Gubben gleder seg stort til fire pms jenter etterhvert*s*

*Sukk* jeg å vil ha overskudd!!

Sleng over hvis du har litt å avse...Ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he da kan jeg sjokkere deg med at vi også får besøk av den tredje krabaten ti dager i mnd...(feil å si krabater når det faktisk er tre jenter:)

Gubben gleder seg stort til fire pms jenter etterhvert*s*

*Sukk* jeg å vil ha overskudd!!

Sleng over hvis du har litt å avse...Ok?

*slenger over plenti*

ikke klag hvis du føler deg i minus i morgen...

Det har _ingenting_ med min energi og gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styr unna Anne Holt i sin helhet. Dama kan jo ikke skrive. At hun selger som hakka møkk, bekrefter at det _er_ noe galt med nordmenn. Gleden var imidlertid stor da hun ble slaktet i England.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest bare "Det som er mitt". Likte den ikke noe spesielt - veldig konstruert og usannsynlig. Og så er jeg ikke så glad i planlagte barnedrap - foretrekker at voksne tar livet av hverandre i affekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest bare "Det som er mitt". Likte den ikke noe spesielt - veldig konstruert og usannsynlig. Og så er jeg ikke så glad i planlagte barnedrap - foretrekker at voksne tar livet av hverandre i affekt.

Nei, ingenting er som et godt affektdrap blant gode venner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styr unna Anne Holt i sin helhet. Dama kan jo ikke skrive. At hun selger som hakka møkk, bekrefter at det _er_ noe galt med nordmenn. Gleden var imidlertid stor da hun ble slaktet i England.

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest akkurat den boken av Anne Holt, men generelt liker jeg ikke bøkene hennes. De er overfladiske og kjedelige, som krim ofte blir.

Om du vil lese god krim, prøv Henning Mankell eller den gode, gamle Agatha Christie.

Anne Holt's bok er helt grei og lest i en fart, den andre har jeg ikke lest.

Andre krimforfattere som kan anbefales er Elizabeth George, Minette Walters, P.J. James, Ian Rankin, Jo Nesbø, Karin Fossum, de første bøkene til Patricia Cornwell, Kjell Olav Dahl og Arild Rypdal for å nevne noen av mine favoritter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...