Utafor Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Før kunne jeg stenge meg inne når jeg følte at verden ble for hard å takle. Da kunne jeg låse døra og legge meg under dyna eller sette meg ved PC'en og få det bra.. Nå er den jævla uroen like påtrengende uansett.. blir så utrolig sliten.. Hvis jeg er ute blant folk lengter jeg hjem.. har en vond klump i magen og hjertebank.. når jeg kommer hjem holder ensomheten og mine egne tanker på å kvele meg.. Jeg holder på å gå på veggen, klarer ikke slappe av og klarer ikke å gjøre noe. Sitter bare her og lar tankene mine leve sitt eget liv.. uroen vokser, hjertebanken øker og jeg er så vannvittig redd.. HJELP! Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkerbell Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Kanskje du kunne forsøke å skrive ned eller snakke med noen om disse tankene.. Slike tanker har en lei tendens til å vokse..å vokse hvis man ikke gjør noe med det. Det er vanskelig å ta det første steget.. men om det bare kan hjelpe deg litt..synes jeg du skal forsøke. -lykke til.. klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utafor Skrevet 6. september 2002 Forfatter Del Skrevet 6. september 2002 Kanskje du kunne forsøke å skrive ned eller snakke med noen om disse tankene.. Slike tanker har en lei tendens til å vokse..å vokse hvis man ikke gjør noe med det. Det er vanskelig å ta det første steget.. men om det bare kan hjelpe deg litt..synes jeg du skal forsøke. -lykke til.. klem Takk for respons.. skal fortelle psyiatreren min om dette neste time.. håper han for en gangs skyld klarer å hjelpe meg til mer enn å definere hva det jeg føler er.. Jeg trenger ikke definisjoner, jeg vil bli kvitt denne urasjonelle måten å tenke på.. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkerbell Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Takk for respons.. skal fortelle psyiatreren min om dette neste time.. håper han for en gangs skyld klarer å hjelpe meg til mer enn å definere hva det jeg føler er.. Jeg trenger ikke definisjoner, jeg vil bli kvitt denne urasjonelle måten å tenke på.. Mvh bare hyggelig. ja.. del tankene dine med fixeren. Men forbered deg på at det kan komme til å ta tid å bli kvitt det. -lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.