Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minn meg på i morgen (dag) at jeg fikser bildet. Har for vondt i armen til å gjøre noe nå. :-(

Skrevet

Greit:o) Har ikke hastverk*s*

Slapp av med armene dine nå.

Nattaklem

Skrevet

Greit:o) Har ikke hastverk*s*

Slapp av med armene dine nå.

Nattaklem

Nå er det sendt både til hotmail og hjemmemail.

:-)

Skrevet

Nå er det sendt både til hotmail og hjemmemail.

:-)

Ingenting på hverken hotmail eller hjemmemail.

Skrevet

Ingenting på hverken hotmail eller hjemmemail.

Nå har jeg sendt det en gang til

Skrevet

Nå har jeg sendt det en gang til

Rart, fortsatt ikke kommet noe, hverken på hotmail eller online. Ikke den søknaden jeg venter på heller. Mottok nettopp reklame mail på hotmailen, så den fungerer i alle fall.

Skrevet

Rart, fortsatt ikke kommet noe, hverken på hotmail eller online. Ikke den søknaden jeg venter på heller. Mottok nettopp reklame mail på hotmailen, så den fungerer i alle fall.

Så rart, min mail funker som bare det. Sjekket du hjemmemailen din også?

Skrevet

Så rart, min mail funker som bare det. Sjekket du hjemmemailen din også?

Dobbeltsjekker igjen, jeg sjekka den i sted. Nei ingen nye mail på hverken online eller hotmail. Skjønner ingentin. Testsender nå en mail til meg selv, skal vi se... Hmm 2 sek etter at jeg trykka send var den på hotmailen. Skal sjekke omvendt også...Joda det gikk som smurt begge veier:)

Merkelige greier

Skrevet

Dobbeltsjekker igjen, jeg sjekka den i sted. Nei ingen nye mail på hverken online eller hotmail. Skjønner ingentin. Testsender nå en mail til meg selv, skal vi se... Hmm 2 sek etter at jeg trykka send var den på hotmailen. Skal sjekke omvendt også...Joda det gikk som smurt begge veier:)

Merkelige greier

Slår på MSN!

Skrevet

Slår på MSN!

Takk:) Nå er bilde sendt til bassisten*s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...