Gå til innhold

Kjønnsykdom-test


Gjest angrende synder

Anbefalte innlegg

Gjest angrende synder

Hei.

Finnes det noen måte å teste seg for kjønnssykdommer uten å måtte fram med penis hos legen? (Urinprøver, blodprøver osv..?)

Min penis er altfor liten i "slapp" tilstand, så jeg tør rett og slett ikke gå og teste meg, selv om jeg absolutt burde gjøre det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*lol*

jaggu godt å få seg en god latter på mogenkvisten, hehe...

når latteren nå har blitt litt mindre kan jeg jo opplyse om at du kan sjekke de fleste sykdommene med en urinprøve, men ikke alle, så kanskje du må droppe buksene og strekke litt i løken før du viser den frem...

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gammeldags

Nope. Den må fram. Gru deg til clamydiatesten!

Det er noen år siden man begynte å ta Chlamydatest ved hjelp av blodprøve!

Du er for gammel til å uttale deg!

Eller går på forhistoriske legesentra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest angrende synder

*LOL* Unnskyld, men nå fikk jeg meg en god latter. Legen har nok sett alle typer størrelser så det er ikke noe å være nervøs for.

Hyggelig å kunne bidra til at folk får seg en god latter, men det var liksom ikke det som var målet i dag...

Selv om legene er vant til alle mulige størrelser, så er det uansett like pinlig for meg.

Det hjelper liksom ikke meg akkurat at Hansen og Jensen heller ikke har noe stor penis...Fortsatt like pinlig å stå der hos legen mener jeg.

Kan noen gi meg navnet på noen klinikker som kan teste sykdommer som klamydia og gonorre ved hjelp av blod/urinprøver?

Har sjekket litt rundt på nettet, men det virker ikke som alle tilbyr dette..?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hyggelig å kunne bidra til at folk får seg en god latter, men det var liksom ikke det som var målet i dag...

Selv om legene er vant til alle mulige størrelser, så er det uansett like pinlig for meg.

Det hjelper liksom ikke meg akkurat at Hansen og Jensen heller ikke har noe stor penis...Fortsatt like pinlig å stå der hos legen mener jeg.

Kan noen gi meg navnet på noen klinikker som kan teste sykdommer som klamydia og gonorre ved hjelp av blod/urinprøver?

Har sjekket litt rundt på nettet, men det virker ikke som alle tilbyr dette..?

På forhånd takk!

Olafiaklinikken i Oslo.

www.olafia.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen år siden man begynte å ta Chlamydatest ved hjelp av blodprøve!

Du er for gammel til å uttale deg!

Eller går på forhistoriske legesentra..

Eller morsom, rett og slett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen år siden man begynte å ta Chlamydatest ved hjelp av blodprøve!

Du er for gammel til å uttale deg!

Eller går på forhistoriske legesentra..

I så fall er Olafiaklinikken (http://www.olafia.org) gamaldags. Der var det fram med junior, og dama stakk ein dings inn i urinrøret. Ondt som faen var det.

Skaviseee.. Dette var i 2000. Nesten i førre århundre, så det forklarar vel saka.

Eg hadde forøvrig ingen sjukdomar, og har aldri hatt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest angrende synder

Sakset akkurat dette fra Olafia's nettsider:

"Prøver for å påvise chlamydiabakterien tas med bomullspinne fra urinrøret og livmorhalsen. Urinprøve for påvisning av chlamydia er i ferd med å bli innført, men er ennå ikke vanlig."

Noen som er helt sikre på at de har tatt Klamydia-test og andre tester med urinprøve her?

Er det ellers andre steder som kan anbefales i Oslo ("Det gule huset" ved Carl Berner for eksempel?)

Svært takknemlig for seriøse svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sakset akkurat dette fra Olafia's nettsider:

"Prøver for å påvise chlamydiabakterien tas med bomullspinne fra urinrøret og livmorhalsen. Urinprøve for påvisning av chlamydia er i ferd med å bli innført, men er ennå ikke vanlig."

Noen som er helt sikre på at de har tatt Klamydia-test og andre tester med urinprøve her?

Er det ellers andre steder som kan anbefales i Oslo ("Det gule huset" ved Carl Berner for eksempel?)

Svært takknemlig for seriøse svar!!

Gå til din fastlege, eller en lege som kjenner deg litt, om du har noen sånn.

Så sier du til han at du for en uke siden var ute og luftan litt med en ukjent dame, og du har i ettertid hørt at hun har clamydia. Til helgen skal du på en date, og du trenger desperat å få fiksa på kølla de før helgen, så du ikke risikerer å smitte henne med noe.

Alternativt kan du si at du var utro mot dama de, og at du ikke vil smitte henne med noe nå, men du må raskt få fiksa på kølla de.

Analyse av testen, og alt det der vil ta noen dager, men siden du har svært dårlig tid er det mulig at han gir deg to piller med engang, sånn at du er bra til helgen.

Jeg har lært dette trikset av enkelte som har benyttet det med hell, og det skader i det minste ikke å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest angrende synder

Gå til din fastlege, eller en lege som kjenner deg litt, om du har noen sånn.

Så sier du til han at du for en uke siden var ute og luftan litt med en ukjent dame, og du har i ettertid hørt at hun har clamydia. Til helgen skal du på en date, og du trenger desperat å få fiksa på kølla de før helgen, så du ikke risikerer å smitte henne med noe.

Alternativt kan du si at du var utro mot dama de, og at du ikke vil smitte henne med noe nå, men du må raskt få fiksa på kølla de.

Analyse av testen, og alt det der vil ta noen dager, men siden du har svært dårlig tid er det mulig at han gir deg to piller med engang, sånn at du er bra til helgen.

Jeg har lært dette trikset av enkelte som har benyttet det med hell, og det skader i det minste ikke å prøve.

Finnes det virkelig så useriøse leger?? Trodde en kur varte 7-10 dager, så det spørs vel om legen gir meg et par piller og sender meg på dør da? Det er vel direkte uforsvarlig?

Fastlegen min tror jo at jeg er verdens snilleste gutt, spørs vel om han ikke vil endre syn litt hvis jeg prøver meg på det trikset... men ellers takk.

Ingen andre som vet om steder i Oslo som tester med urin-og blodprøver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det virkelig så useriøse leger?? Trodde en kur varte 7-10 dager, så det spørs vel om legen gir meg et par piller og sender meg på dør da? Det er vel direkte uforsvarlig?

Fastlegen min tror jo at jeg er verdens snilleste gutt, spørs vel om han ikke vil endre syn litt hvis jeg prøver meg på det trikset... men ellers takk.

Ingen andre som vet om steder i Oslo som tester med urin-og blodprøver?

Nei, en kur består så vidt jeg vet av to piller.

Så jeg tror det er mange leger som gjør det der.

Vet i hvertfall om flere som har benyttet seg av det, dog har jeg ikke gjort det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller morsom, rett og slett!

Kan fortelle deg at du kun trenger å ta urinprøve til den testen, og sannsynligvis 3 piller som går på 2/3 dager. Den andre kuren har langt flere piller, (ca. 40) og går på ca. 7-10 dager... Vet at den andre kuren er mye sikrere, men uansett må du tilbake etter ca. en måneds tid for å være sikker at smitten er borte.. good luck! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...