Gå til innhold

Har fått mitt nye kjøleskap :0)


Gjest Nyco som liker fersk mat

Anbefalte innlegg

Gjest Nyco som liker fersk mat

Og fryseskap!

Nå skal jeg til byen og handle masse grøntfor og ferskmat og frysemat, og i det hele tatt MAT! :0)

Deilig! Etter å ha levd "på camping" i ukesvis.

Og så kan jeg henge opp alle kjøleskapdingsene mine igjen :0)

*Grusomt fornøyd med dagen i dag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heldiggris! ønsker meg så innmari eit skikkelig kjøl/frys...har bare sånn liten fryseboks i kjøleskapet, der er det jo ikkje plass til stort. ser for meg at det ville være enklere å leve billig mht mat dersom eg hadde skikkelig fryserplass..

kos deg med kjøleskapet ditt! og du - er det i børsta stål? isåfall er eg ikkje berre misunnelig, da er det nummeret før eg hater deg! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heldiggris! ønsker meg så innmari eit skikkelig kjøl/frys...har bare sånn liten fryseboks i kjøleskapet, der er det jo ikkje plass til stort. ser for meg at det ville være enklere å leve billig mht mat dersom eg hadde skikkelig fryserplass..

kos deg med kjøleskapet ditt! og du - er det i børsta stål? isåfall er eg ikkje berre misunnelig, da er det nummeret før eg hater deg! ;D

De er i børsta stål begge to...både kjøl og frys...

1,80 høye med MASSE plass!

Har vært og shoppa mat for tusen kroner (!) og det SYNS nesten ikke inni der! :0)

NÅ kan hele slekta bare komme durende til jul ;0D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heldiggris! ønsker meg så innmari eit skikkelig kjøl/frys...har bare sånn liten fryseboks i kjøleskapet, der er det jo ikkje plass til stort. ser for meg at det ville være enklere å leve billig mht mat dersom eg hadde skikkelig fryserplass..

kos deg med kjøleskapet ditt! og du - er det i børsta stål? isåfall er eg ikkje berre misunnelig, da er det nummeret før eg hater deg! ;D

"ser for meg at det ville være enklere å leve billig mht mat dersom eg hadde skikkelig fryserplass"

Dream on... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva annet kan jeg si enn gratulerer så meget Nyco :)

He he he takk :0)

Det skal ikke mere til å glede en bortkommen nordlending enn et nytt kjøleskap ;0D

Mon tro om det er mine forfedres trang til å lagre og hamstre som kommer til uttrykk...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er i børsta stål begge to...både kjøl og frys...

1,80 høye med MASSE plass!

Har vært og shoppa mat for tusen kroner (!) og det SYNS nesten ikke inni der! :0)

NÅ kan hele slekta bare komme durende til jul ;0D

ååååhhhååååaaaaarrrrggghhhh!

fyttifyttifyttifyttirakkern så misunnelig eg er på deg!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååhhhååååaaaaarrrrggghhhh!

fyttifyttifyttifyttirakkern så misunnelig eg er på deg!

:)

Jeg må si, at jeg adri i mine levedager trodde skulle få høre at noen er misunnelig på meg, for KJØLESKAPET mitt...*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...