Gå til innhold

Lillelurven


Solsikke

Anbefalte innlegg

Har snakka med pappa om den oppvaskmaskinen din. Må bare skrive der her mens jeg husker det:D Du veit den alzheimern. Skal vi se, hva var det han sa? Jo det første og enkleste du gjør er å teste om det forsvinner når du bruker glansmiddel, bruk av samme merke som du har kjøpt maskinpulver. Blir det ikke bedre da må vannet sendes inn til analyse. For å finne ut hvor kalkholdig det er. Om det er mye kalk i vannet må du ha en oppvaskmaskin som doserer ut salt. Går ikke med en vanlig maskin.

Sånn nå fikk jeg sagt det:D

Håper du har hadt en fin morgen. Her gikk det i 100 som vanlig. Og minstejenta ville ikke samarbeide, så selvsagt kom de forsent i dag også:(

Vi tastes:)

klem

ps: har ikke fått redigert det bildet ennå, men skal se hva jeg får gjort i kveld. Sambo skal på nattevakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ytro server her, og hvor ble det av alle pengene på kortet til mobilen? Vel, dagen suser, jeg sover masse:-) *deilig*

Takk din far, kjøper aldri ny maskin:-)

Driver å bestiller bill. drar på torsdag, grrrrr

mer i kveld. Klæm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ytro server her, og hvor ble det av alle pengene på kortet til mobilen? Vel, dagen suser, jeg sover masse:-) *deilig*

Takk din far, kjøper aldri ny maskin:-)

Driver å bestiller bill. drar på torsdag, grrrrr

mer i kveld. Klæm

Min far er så snill, atte :D Men forsøk i alle fall glansmiddlet*s*

Vi tastes i kveld, kommer garantert innom. Akkurat nå har jeg en illsint 7 åring som krever min oppmerksomhet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deg i avisen i dag! Det er bra - STÅ PÅ!

mvh KariV, nå med ny signatur:

Var jeg i avisen? Oj, får eldstejenta til å løpe opp å hente avisa:D Vi har ikke avisa, så må låne den av mamma :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deg i avisen i dag! Det er bra - STÅ PÅ!

mvh KariV, nå med ny signatur:

Takk for tipset:D Har lest innlegget og skulle nok ha lest korrektur. Det ble sagt en del feile ting der, men hovedsaken, STENG BRUA kom i alle fall fram :) Så får jeg forsøke å få fatt i noen politikere i morgen i håp om at de fanger opp saken ;) Det må vist bevilges penger før en evt. bom kommer opp.

Men takk for tipset Kari:)

Og pst, gratulerer med bryllupet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ytro server her, og hvor ble det av alle pengene på kortet til mobilen? Vel, dagen suser, jeg sover masse:-) *deilig*

Takk din far, kjøper aldri ny maskin:-)

Driver å bestiller bill. drar på torsdag, grrrrr

mer i kveld. Klæm

test

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...