Gå til innhold

FU: Hvor godt liker du IKEA? :o)


mariaflyfly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikea-poeng: 56.

Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea-poeng: 10.

Du er neppe en Ikea-elsker, men plages av hodepine ved tanken på en tur til varehuset. De få gjenstandene du har fra Ikea har du kjøpt av ren nødvendighet.

Litt galt ble det selvsagt. Jeg har jo vært der EN gang for ørten år siden.

Ikke fly i flint nå mariaflyfly, jeg vet du ikke elsker meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea-poeng: 82.

Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen

Ja, ja.....jeg får vel flytte inn.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea-poeng: 10.

Du er neppe en Ikea-elsker, men plages av hodepine ved tanken på en tur til varehuset. De få gjenstandene du har fra Ikea har du kjøpt av ren nødvendighet.

Litt galt ble det selvsagt. Jeg har jo vært der EN gang for ørten år siden.

Ikke fly i flint nå mariaflyfly, jeg vet du ikke elsker meg ;)

Jeg har da aldri nekta folk å delta i en FU? :o) Og forresten syned jeg oppførselen din har vært upåklagelig i det siste. Kanskje var det et spark i ræva du nettopp trengte? ;o) Nei, fra spøk til revolver, shandy, "jeg har ikke noe på deg" lenger! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikea-poeng: 58.

Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea-poeng: 64.

Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted.

Stemmer bra for mitt vedkommende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea-poeng: 70.

Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted.

Har bare rukket en times besøk der, så jeg mangler erfaring :o) Men det var utrolig hvor mye nyttig og unyttig som ble kjøpt på rekord tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea-poeng: 74.

Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted.

Dette er temmelig nære sannheten. Jeg kan godt stå støtt som en IKEA-handler, men innerst inne skulle jeg nok ønske at lommeboken sa at jeg kunne handle på R.O.O.M, Hødnebø elign.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi!!!

Ikea-poeng: 112.

Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea-poeng: 56.

Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hihi!!!

Ikea-poeng: 112.

Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen

Dette kom ikke som noen overraskelse akkurat ,-)

Tenkte på deg da jeg så testen og at du måtte skåre fullt hus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea-poeng: 58.

Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe...

"Ikea-poeng: 92.

Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea-poeng: 96.

Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen.

Vel, sånn bortsett fra at jeg sjelden plages av hodepine på Ikea (jeg går der sjelden i rushtiden, og unngår iskiosken), så .... Vel, jeg har i alle fall allerede kastet katalogen.

Jeg tar meg heller en tur dersom det skulle være noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea-poeng: 118.

Ikea er en pasjon for deg. Du vil gjerne bo inne i katalogen, eller i en av de praktisk innredede hyblene på varehuset. Antagelig får du spesialservering i restauranten fordi du er et kjent fjes, og er sjelden utro hos andre møbelkjeder

Skal innrømme at jeg ikke visste hva pax og ivar var..så jeg gjettet...men det var visst med på å heve poengsummen...*oups*

Liker meg best blant kosedyrene på IKEA, jeg. *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi!!!

Ikea-poeng: 112.

Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen

Herlig!

En med flere poeng enn meg! Jeg hadde bare 102...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da aldri nekta folk å delta i en FU? :o) Og forresten syned jeg oppførselen din har vært upåklagelig i det siste. Kanskje var det et spark i ræva du nettopp trengte? ;o) Nei, fra spøk til revolver, shandy, "jeg har ikke noe på deg" lenger! :o)

Trenger ikke spark i rompa, men det gjør meg ikke så mye å få et heller:) Du skjønner jeg er ikke fullt så ille som det virker. Jeg tuller for det meste og har stor respekt for mennesker i RL.

Koselig at du smilte så mye forresten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...