Gå til innhold

Nettsted mot farlige hunder


Gjest bjeff

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror eierne er farligere enn hundene i de fleste tilfeller...

Et nettsted mot farlige hundeeiere hadde vært no` :-)

Hei Wulfi,

Det er relativt få som blir bitt ihjel av farlige hundeeiere.... ;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Wulfi,

Det er relativt få som blir bitt ihjel av farlige hundeeiere.... ;-)

Med vennlig hilsen

He,he.. Joda , det er sant nok. Men eieren har ansvaret for å oppdra hunden sin. En dårlig eier ,vil få en dårlig hund....tror jeg.

Selv har jeg ikke hund ,men er "bare" stam-gjest på hundepensjionatet her. Bare sier det jeg selv har observert. Det finne SÅÅÅÅ mange rare hundeeiere asså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne på den siden. Og ikke en plass fant jeg noe om hvilke forholdregler vi foreldre kan ta for at slike ting ikke skal skje. Nå tenker jeg på saker hvor hunder som står bundet blir bitt. Det første man lærer sine barn er jo at de ikke skal gå bort til hunder som står i bånd. Dette er noe jeg har lært mine barn siden de satte føttene under seg og begynte å gå selv. Tror mange bittskader, blant annet det barnet i Trondheim som ble bitt av ordførerens hund kunne ha vært unngått om foreldrene var sitt ansvar bevist og lærte barna sine dette.

Vi har selv hund, men ingen av mine barn går bort til andre hunder som står i bånd, slik har det vært bestandig og slik skal det fortsette å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he.. Joda , det er sant nok. Men eieren har ansvaret for å oppdra hunden sin. En dårlig eier ,vil få en dårlig hund....tror jeg.

Selv har jeg ikke hund ,men er "bare" stam-gjest på hundepensjionatet her. Bare sier det jeg selv har observert. Det finne SÅÅÅÅ mange rare hundeeiere asså...

Hei,

Joda, men det er dessverre ikke lov å avlive dårlige/farlige hundeeiere....

Å avlive farlige hunder derimot, er uproblematisk.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var inne på den siden. Og ikke en plass fant jeg noe om hvilke forholdregler vi foreldre kan ta for at slike ting ikke skal skje. Nå tenker jeg på saker hvor hunder som står bundet blir bitt. Det første man lærer sine barn er jo at de ikke skal gå bort til hunder som står i bånd. Dette er noe jeg har lært mine barn siden de satte føttene under seg og begynte å gå selv. Tror mange bittskader, blant annet det barnet i Trondheim som ble bitt av ordførerens hund kunne ha vært unngått om foreldrene var sitt ansvar bevist og lærte barna sine dette.

Vi har selv hund, men ingen av mine barn går bort til andre hunder som står i bånd, slik har det vært bestandig og slik skal det fortsette å være.

Vi lærer også våre barn at de ikke skal kaste stein på andre barn, slå, banne, stjele osv. osv.

....og vi vet like forbanna godt at de ikke alltid tar all lærdommen ad notem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Joda, men det er dessverre ikke lov å avlive dårlige/farlige hundeeiere....

Å avlive farlige hunder derimot, er uproblematisk.

Med vennlig hilsen

Ja , hunden er menneskets beste venn , derfor må nettopp DE ta straffen for eierens uduglighet. Kjipt :-/

Selv om det kanskje ikke høres sånn ut ,så ER jeg for avlivning av hunder som har bitt . (Men jeg er FOR avliving av endel eiere også jeg dah...he,he...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lærer også våre barn at de ikke skal kaste stein på andre barn, slå, banne, stjele osv. osv.

....og vi vet like forbanna godt at de ikke alltid tar all lærdommen ad notem.

Ja selvsagt og det vet også jeg. Men av en eller annen merkelig grunn så husker barna mine det om hundene. Og grunnen til at jeg sa dette er at jeg svært mange ganger har sett på butikken at foreldrene oppfordrer barna til å gå bort å hilse på hunder som står bunnet utenfor butikker o.l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...