Gå til innhold

Telefonvertinne


Gjest Snart 820 dame?

Anbefalte innlegg

Gjest Snart 820 dame?

Det er jobbtørke og man må se seg om etter nye jaktmarker, derfor lurte jeg på om det er noen dolere som kan fortelle meg hvordan jeg går frem for å bli telefonvertinne?

Er dette noe som er en lyssky virksomhet slik at det skjer svart, eller er det redelig arbeid?

Noen her som har erfaring med slikt arbeid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du mener altså sextelefon?

Dvs, sitte å prate sex med en kåt gris som sitter og runker?

... er arbeidsledigheten for oppegående folk nå så stor?

Oppegående? Jau..

Min første tanke er likevel at det er bedre at ho sitter der som "Nadia" eller "Monique" og prater med kåte gubber som runker enn at ho begynner med telefonsalg. DET er nemlig noe med det verste JEG vet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppegående? Jau..

Min første tanke er likevel at det er bedre at ho sitter der som "Nadia" eller "Monique" og prater med kåte gubber som runker enn at ho begynner med telefonsalg. DET er nemlig noe med det verste JEG vet!

Hun kunne jo snu litt på det, og kombinere litt av begge aktivitetene...

F eks ringe rundt til folk å selge kåtprat på telefonen? *ler litt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snart 820 dame?

Du mener altså sextelefon?

Dvs, sitte å prate sex med en kåt gris som sitter og runker?

... er arbeidsledigheten for oppegående folk nå så stor?

Ja, jeg mener faktisk det, seriøst. Har vært arbeidsledig siden juletider, og vil gjerne tjene litt penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...