Gå til innhold

Fransk manikyr ;-Þ


afytos

Anbefalte innlegg

Ja, jeg vet at nå er det noen innlegg her som tyder på at jeg er meget forfengelig... Men jeg er en dust på mange ting, og ønsker å søke råd ;-)

HEr er ståa;

Jeg har kjøpt et sett med neglelakk for å fikse fransk manikyr på neglene mine. I denne pakken kom det med strips som er utrolig til hjelp når man påfører den hvite delen. Nå har jeg ikke flere igjen av disse, og det er utrolig vanskelig å få det jevnt uten (vet at øvelse gjør mester, men jeg har tydligvis et problem her ;-) ). Er det noen har noen tips, evt. vet steder som selger disse stripsene løse?

Takker og bukker for svar ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Carisma1365380365

Det hender jeg bruker samme greia som deg. H & M - ikke sant? Tror de også selger de løse stripsene. Hvis ikke går det an å bruke de gamle i det uendelige.

Go frensh!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat kjøpt sånne, jeg.

Merket "ArtDeco" har i alle fall slike pakninger, ca 39,- for 40 stk...

De kan brukes flere ganger hvis man er forsiktig.

Lykke til!

-hilsen fra jålete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender jeg bruker samme greia som deg. H & M - ikke sant? Tror de også selger de løse stripsene. Hvis ikke går det an å bruke de gamle i det uendelige.

Go frensh!

:)

Har brukt dem ekstra. Men det virker som om de etterhvert blir for "full" av den hvite, slik at linjen blir ujevn. Men jeg skal sjekke på H& M for sikkerhetsskyld ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare bruke teip da?

Har du prøvd det selv? Ville tro at det blir litt verre å få buet teipen uten at linjen blir "ruklete", men kan prøve... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du prøvd det selv? Ville tro at det blir litt verre å få buet teipen uten at linjen blir "ruklete", men kan prøve... ;-)

Nei, nei ikke hør på meg. Jeg har ikke peiling what so ever!

Lykke til uansett :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...