Gå til innhold

Gå rett etter "Hade"


Carisma1365380365

Anbefalte innlegg

Carisma1365380365

Sier du "hade" til noen er det meningen du skal gå derifra med en gang. En datakis som var inne på mitt kontor i går, sa hade og gikk først etter et par minutter. Det ble så taust og pinlig, fordi vi hadde liksom avsluttet, men så somlet han sånn med å komme seg ut, at jeg ble distrahert og ikke klarte å jobbe.

Sånt er ekkelt... Sånn, nå sier jeg HADE og så logger jeg meg ut med en gang.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss, folk har lite å gjøre om når de bryr seg om ting som det der.. det har jeg aldri tenkt over engang om folk går med en gang de har sagt "ha det" eller ikke... *rister litt på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Carisma1365380365

Jøss, folk har lite å gjøre om når de bryr seg om ting som det der.. det har jeg aldri tenkt over engang om folk går med en gang de har sagt "ha det" eller ikke... *rister litt på hodet*

Hvis det var så meningsløst, hvorfor gadd du i det hele tatt å bry deg da?

Neste gang, hopp over å svare på det du synes er waste of time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var så meningsløst, hvorfor gadd du i det hele tatt å bry deg da?

Neste gang, hopp over å svare på det du synes er waste of time.

tja..må man virkelig være enig med hva som står i et innlegg for å svare på det? Jeg har som sagt aldri tenkt over om folk bør gå med en gang de har sagt "ha det" eller ikke, og skjønte vel ikke helt hvorfor det var så mye å reagere på..

DOL blir jaggu kjedelig om man ikke får svare på innlegg man er uenig i.. *gjeeesp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carisma1365380365

tja..må man virkelig være enig med hva som står i et innlegg for å svare på det? Jeg har som sagt aldri tenkt over om folk bør gå med en gang de har sagt "ha det" eller ikke, og skjønte vel ikke helt hvorfor det var så mye å reagere på..

DOL blir jaggu kjedelig om man ikke får svare på innlegg man er uenig i.. *gjeeesp*

Whatever...

Du er en liten kverulant du Anki. Ha en fin dag.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, folk har lite å gjøre om når de bryr seg om ting som det der.. det har jeg aldri tenkt over engang om folk går med en gang de har sagt "ha det" eller ikke... *rister litt på hodet*

"Ha det" er normalt det siste man sier før man går, hvis ikke så er "idiot" normalt det første jeg tenker.

Men datakiser er litt spesielle på alle måter.

Kanskje han napper ut alle tastene på tastaturet mens han mumler: she likes me, she likes me not...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja..må man virkelig være enig med hva som står i et innlegg for å svare på det? Jeg har som sagt aldri tenkt over om folk bør gå med en gang de har sagt "ha det" eller ikke, og skjønte vel ikke helt hvorfor det var så mye å reagere på..

DOL blir jaggu kjedelig om man ikke får svare på innlegg man er uenig i.. *gjeeesp*

Carisma spurte om hvorfor du orket å svare på noe som du syntes var så meningsløst, ikke om du var enig eller ikke.

Les teksten bedre før du i det hele tatt svarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carisma1365380365

"Ha det" er normalt det siste man sier før man går, hvis ikke så er "idiot" normalt det første jeg tenker.

Men datakiser er litt spesielle på alle måter.

Kanskje han napper ut alle tastene på tastaturet mens han mumler: she likes me, she likes me not...

Dusjer du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carisma spurte om hvorfor du orket å svare på noe som du syntes var så meningsløst, ikke om du var enig eller ikke.

Les teksten bedre før du i det hele tatt svarer.

eh..Jeg fikk med meg det da ... Men innimellom virker det bare som om man ikke får svare om man ikke har samme mening som den som skrev innlegget.. Og jeg skjønte virkelig ikke at det at han ikke gikk med en gang var noe å bli så frustrert over. Men men :)

"Les teksten bedre før du i det hele tatt svarer" Eh .. jada jada jada ;) Svarer på det jeg vil svare på jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eh..Jeg fikk med meg det da ... Men innimellom virker det bare som om man ikke får svare om man ikke har samme mening som den som skrev innlegget.. Og jeg skjønte virkelig ikke at det at han ikke gikk med en gang var noe å bli så frustrert over. Men men :)

"Les teksten bedre før du i det hele tatt svarer" Eh .. jada jada jada ;) Svarer på det jeg vil svare på jeg.

Du vrir på ordene ettersom du vil ha dem du. Hun skrev ikke frustrert gjorde hun?

*L*

Jeg kjenner flere kvinner som deg... :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vrir på ordene ettersom du vil ha dem du. Hun skrev ikke frustrert gjorde hun?

*L*

Jeg kjenner flere kvinner som deg... :=)

Nei da, hun skrev ikke det. Kanskje bare jeg tolket det sånn da.. Jaja, samme for meg :)

"Jeg kjenner flere kvinner som deg... :=) "

Javel - skal jeg si stakkars deg eller heldige deg for det? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da, hun skrev ikke det. Kanskje bare jeg tolket det sånn da.. Jaja, samme for meg :)

"Jeg kjenner flere kvinner som deg... :=) "

Javel - skal jeg si stakkars deg eller heldige deg for det? ;)

Nå føler jeg meg presset opp i et hjørne... Men la meg si det slik: kvinner gjør det meste for å få til mest mulig i sin favør. Og da gangner det ikke meg så mye...

Men kvinner er herlige likevel. Rart det der. *klør seg i hue*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg meg presset opp i et hjørne... Men la meg si det slik: kvinner gjør det meste for å få til mest mulig i sin favør. Og da gangner det ikke meg så mye...

Men kvinner er herlige likevel. Rart det der. *klør seg i hue*

hehe - må vel innrømme at jeg ikke kjente meg igjen i det da :)

men ja, det hender jeg åpner smella og sier meninga mi når jeg egentlig burde holdt kjeft. *syr igjen kjeften* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe - må vel innrømme at jeg ikke kjente meg igjen i det da :)

men ja, det hender jeg åpner smella og sier meninga mi når jeg egentlig burde holdt kjeft. *syr igjen kjeften* :)

Hva med tvangstrøye for å holde henda bort fra tastaturet?

*S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med tvangstrøye for å holde henda bort fra tastaturet?

*S*

hehe - DET skal jeg ønske meg! *ler* Eller kanskje mannen min burde gitt meg løpestreng igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...