Gjest Pricilla Skrevet 3. september 2002 Skrevet 3. september 2002 Hei folkens! Naa er jeg paa ferie i kypros. Her er det 36 grader. Venninna mi og jeg diskuterte i gaar hvorfor skjell eller krepsehus eller hva det heter suser! (Finner ikke sporsmaalstegn paa tastaturet..) Kan noen forklare det.. Vi lurer og lurer. Naa skal jeg ta meg en dukkert!~ Ha det bra saa lenge. 0 Siter
Sør Skrevet 3. september 2002 Skrevet 3. september 2002 Hei, Det du hører er "ekkoet" av blodet i ditt eget øre! (Altså, lyden av blodet som strømmer gjennom blodårene.) Med vennlig hilsen 0 Siter
Wulfi Skrevet 3. september 2002 Skrevet 3. september 2002 Hvis du holder pusten suser det ikke. (Så egentlig er det DU som suser ;-)) ) 0 Siter
molli Skrevet 3. september 2002 Skrevet 3. september 2002 Du hører gjenlyd av bruset fra ditt eget blod i skjellet. Så enkelt er det. Susingen av blod som renner frem og tilbake i blodårene dine minner litt om suset av bølger og brenninger i havet :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.