Gå til innhold

Hva er dette?


Gjest hint-i går!

Anbefalte innlegg

Gjest hint-i går!

Jesus!!!Er det pga min lille uskyldige kommentar dere har hisset dere opp nedover her??

Da skulle den aldri ha vært skrevet,jeg er ikke ute etter og provosere noen!

Jeg har ingen spessiell mening om personlige meldinger, men tenkte som så,å gi et forslag i tilfelle noen ble provosert igjen.Det var da bare en kommentar som glapp ut av meg i farta,da jeg synes hotmail er veldig kjekkt og bruke selv(ser ut som reklame ja...)

Men soulla,Trollmor&co ser tydeligvis på det som en surmaget kommentar,eller noe i den duren.Da må jeg nok en gang få UNDERSTREKE at det ikke var min mening!

Vær så snill damer,ikke blås opp alt så forferdelig!

Jeg har heller aldri brukt nicket *hint* før,forde jeg pleier ikke og vanke her.Men om det er så at nicket *hint* er blitt brukt før, så er det altså ikke jeg som har brukt det,forde jeg har ikke passordbeskytta dette da jeg bare tilfeldigvis brukte det i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hint-i går!

Håper det ihvertfall.

Nei,faktisk hadde jeg behov for og forklare meg kul,forde jeg ikke hadde lest dette før nå.Men du mener kansje at det bare er enkelte som har lov og si meningen sin her?

Du bør faktisk respektere andre såpass at du lar de forklare seg uten at du skal komme og avfeie det på denne måten.Nå begynner det og koke litt i meg også her...

Det går an og svare på en penere måte,om du absolutt må svare,mener jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,faktisk hadde jeg behov for og forklare meg kul,forde jeg ikke hadde lest dette før nå.Men du mener kansje at det bare er enkelte som har lov og si meningen sin her?

Du bør faktisk respektere andre såpass at du lar de forklare seg uten at du skal komme og avfeie det på denne måten.Nå begynner det og koke litt i meg også her...

Det går an og svare på en penere måte,om du absolutt må svare,mener jeg!

Ok, jeg beklager. Du har rett. Jeg ble plutselig bare så oppgitt og litt for rask på avtrekkeren. OK?

klem kul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi er alle en gjeng med hormonbomber =) Det har jo vært noen heftige diskusjoner og det ulmer en del fortsatt.

Vi bør nok heretter fokusere på det vi er her for, ufrivillig barnløs =)

Hvor er du i prosessen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg beklager. Du har rett. Jeg ble plutselig bare så oppgitt og litt for rask på avtrekkeren. OK?

klem kul

Hei!

Igjen dette med tonefall, ikke lett å til det på innlegg her.

Noen innlegg her ser ut til å bli tatt imot i verste mening mens tankene bak det er gode (slik opplever jeg det stort sett ihvertfall). Ironi er også vanskelig for enkelte å oppfatte. Jeg sikter ikke spesielt til deg nå "hint-i går", snakker kun generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...