Gå til innhold

Komplisert rekkehusliv!


Gjest mrsx

Anbefalte innlegg

Vi bor i rekkehus, et riktig hyggelig og stort rekkehus. Som vi har pusset opp, slik vi liker det. Men hvor mye kan man kreve at naboene tar hensyn til hverandre? Er vi noen skikkelige surpromper når vi blir lei av ungeskrik (høyt og med foreldre som skriker tilbake) hver ettermiddag når vi drikker kaffe, og i helgen. Snekring hver helg og om kveldene. Selv har vi ikke småbarn lenger. Prøver å ta hensyn den andre veien, ved f.eks ikke å klippe plenen når barna sover ute i vognene sine. Og jeg husker at vi prøvde å dempe ungene når vi hørte at naboene hadde søndagsbesøk. Hjelp, hvordan skal vi overleve uten å bli uvenner? Er glad i barn, men det får være grenser. Hvor går grensen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å bo i rekkehus betyr at man kan bo ved siden av barnefamilier. De bråker neppe mer enn barn vanligvis gjør, inkludert deres egne. jeg er ikke spesielt glad i barneskrik jeg heller, vi bor i blokk og blir stadig vekket kl. 6 på søndager av barn som tramper. Det er greit, jeg synes det er /¤/¤ irriterende, men jeg har valgt å bo i blokk og klarer å leve med det. Menjeg ser fram til den dagen vi flytter inn i enebolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...